Rady před koupí Mercedesu 380 až 560 SEC: Skutečně nezastavitelný?
1
/
54
Prohlédnout znovu
Rady před koupí Mercedesu 380 až 560 SEC: Skutečně nezastavitelný?
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Toto je vrcholná verze řady C 126. Ve výbavě jsou dva airbagy, palubní informační systém či dvě paměti pro elektrické nastavení předních sedadel!
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedesy C 126 nejsou o sportování, ale o rychlém a velmi pohodlném polykání dlouhých vzdáleností.
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Plnotučná verze motoru M117 560 SEC nabízela ve vrcholné formě výkon 220 kW, tedy rovných 300 k
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Základem kontinuálního vstřikování K-Jetronic (KE-Jetronic) je rozdělovací hlava neboli dělič paliva
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun
Tipy na výlet: Škoda Muzeum láká na nové výstavy. K vidění budou skutečné legendy
Volva dostanou funkci, kterou již dlouho nabízejí třeba Waze či Google mapy
Kdy se mění čas v roce 2024? Dejte si pozor na zvýšené riziko nehody
Před startem Safari rallye: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius