Rady před koupí Mercedesu 380 až 560 SEC: Skutečně nezastavitelný?
1
/
54
Prohlédnout znovu
Rady před koupí Mercedesu 380 až 560 SEC: Skutečně nezastavitelný?
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Toto je vrcholná verze řady C 126. Ve výbavě jsou dva airbagy, palubní informační systém či dvě paměti pro elektrické nastavení předních sedadel!
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedesy C 126 nejsou o sportování, ale o rychlém a velmi pohodlném polykání dlouhých vzdáleností.
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Plnotučná verze motoru M117 560 SEC nabízela ve vrcholné formě výkon 220 kW, tedy rovných 300 k
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Základem kontinuálního vstřikování K-Jetronic (KE-Jetronic) je rozdělovací hlava neboli dělič paliva
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
|
auto.cz/David Rajdl
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?
Budeme jezdit na čpavek? V Japonsku zkoumají alternativu k fosilním palivům
V nové Dacii Duster se vyspí i čahouni. Můžete ji proměnit v malý obytňák
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria