Důležité rady před koupí Alfy Romeo 75: Je originální koncepce důvod k obavám?
1
/
59
Prohlédnout znovu
Důležité rady před koupí Alfy Romeo 75: Je originální koncepce důvod k obavám?
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 (162B) (1985–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 (162B) (1985–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 (162B) (1985–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 (162B) (1985–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 (162B) (1985–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 (162B) (1985–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 (162B) (1985–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 (162B) (1985–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Turbo (162B) (1986–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Turbo (162B) (1986–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Turbo (162B) (1986–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Turbo (162B) (1986–1987)
|
Alfa Romeo
Palubní deska byla z dnešního pohledu dost hranatá a s ergonomickými nedostatky. Nahoře vpravo je panel check control.
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (162B) (1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (162B) (1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (162B) (1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (162B) (1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (162B) (1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (162B) (1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (162B) (1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (162B) (1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (162B) (1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo America (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Twin Spark 2.0 (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Twin Spark 2.0 (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Twin Spark 2.0 (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Twin Spark 2.0 (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Twin Spark 2.0 (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Twin Spark 2.0 (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Twin Spark 2.0 Veloce (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 6V 2.5 Veloce (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 6V 2.5 Veloce (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 6V 3.0 Veloce (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 6V 3.0 America (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 6V 3.0 America (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 6V 3.0 America (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 6V 3.0 America (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 6V 3.0 America (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Karoserie Alfy 75 se vyznačovala výraznými hranami, které jako by dávaly najevo její dynamiku. Po jízdní stránce jde dodnes o vynikající auto. Když ovšem funguje.
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75
|
Alfa Romeo
V roce 1988 dostaly zážehové čtyřválce proměnné časování rozvodu. Verze s motorem 1.8 Turbo je dnes dost ceněná.
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75
|
Alfa Romeo
Vzadu používala Alfa 75 náročné zavěšení DeDion, které mělo spojovat výhody nezávisle zavěšených kol a tuhé nápravy.
|
Alfa Romeo
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu