14 000 kilometrů na mini motorce: Bylo to peklo!

1/8
Přehled fotografií
Zavřít
  • 14 000 kilometrů na mini motorce: Bylo to peklo!
    14 000 kilometrů na mini motorce: Bylo to peklo!| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Motocyklisty jistil po cestě doprovodný transportér s logem Světa motorů
    Motocyklisty jistil po cestě doprovodný transportér s logem Světa motorů| Zdroj: acz
  • Kvůli napětí mezi Tádžiky a Uzbeky je většina hraničních přechodů uzavřena, do Tádžikistánu se proto musí po „Cestě smrti“.
    Kvůli napětí mezi Tádžiky a Uzbeky je většina hraničních přechodů uzavřena, do Tádžikistánu se proto musí po „Cestě smrti“.| Zdroj: acz
  • ejvyšší bod trasy, průsmyk Ak-Bajtal (4655 m), dal prý motorům zabrat.
    ejvyšší bod trasy, průsmyk Ak-Bajtal (4655 m), dal prý motorům zabrat.| Zdroj: acz
  • Oba doma vyrobené motocykly zvládly cestu dlouhou 14 000 km bez závad, které by je zastavily.
    Oba doma vyrobené motocykly zvládly cestu dlouhou 14 000 km bez závad, které by je zastavily.| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
14 000 kilometrů na mini motorce: Bylo to peklo!
Abarth
Abarth
Motocyklisty jistil po cestě doprovodný transportér s logem Světa motorů
Kvůli napětí mezi Tádžiky a Uzbeky je většina hraničních přechodů uzavřena, do Tádžikistánu se proto musí po „Cestě smrti“.
ejvyšší bod trasy, průsmyk Ak-Bajtal (4655 m), dal prý motorům zabrat.
Oba doma vyrobené motocykly zvládly cestu dlouhou 14 000 km bez závad, které by je zastavily.
Abarth