Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8 – Jak nezapadnout do šedi
1
/
99
Prohlédnout znovu
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8 – Jak nezapadnout do šedi
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai má moderní štít bez kapličky a jednoduchou grafiku, která se lehce mění jen s jízdními režimy. Je přehledná a snadno ovladatelná tlačítky na volantu, výhodou je také zobrazení z kamery na straně při zapnutém blinkru.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
V tucsonu proběhla značná mezigenerační proměna, pod moderními tvary se ale ukrývá tradiční ergonomie, na niž si rychle zvykne asi každý
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai šel v tucsonu cestou tlačítkového voliče, což nám nepřijde jako optimální řešení, reakce tlačítek jsou občas pomalé
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Multimediální systém je jednoduchý a grafikou se inspiroval u mobilních telefonů. Spolehlivě funguje také propojení s mobilem včetně Android Auto.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Řešení tucsonu je tradičnější, i když už i zde se přešlo na dotykovou plošku s haptickou odezvou. Po hmatu jistě o kus horší, ale stále snadno použitelné.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson patří k nejprostornějším vozům ve třídě, a to jak vepředu tak i vzadu. Dobré jsou i sedačky se slušným komfortem i bočním vedením.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
V Hyundai stále zůstává spousta tlačítkového ovládání, většina asistentů se ale už i zde ovládá přes displej. Vlevo pod volantem zůstalo jen to nejnutnější.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Continental EcoContact 6 235/55 R18
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai při výpočtu objemu kufru počítá každou skulinu, v mild-hybridní verzi je ale kufr menší a méně hluboký.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pod zdvojenou podlahou, kde mají jiné verze praktické přihrádky, si totiž vozí velkou trakční baterii.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Výpomoc Mild-hybridu je u čtyřválce minimální, znatelná spíše v měřících cyklech. Jezdí se s ním proto jako s normálním spalovacím motorem.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Tucson na běžných 18“ kolech je příjemnější než na nízkoprofilových kolech, stále nám ale přijde tvrdší než by měl.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Oba vozy mají originálně a nepřehlédnutelně řešené přední světlomety.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
|
Svět motorů/Michal Kollert
Digitální přístrojový štít peugeotu umí více druhů zobrazení, v některých detailech je však matoucí – například obrácený otáčkoměr. Také se nám příliš nelíbí nutnost vyvolávat spotřebu tlačítkem na pravé páčce, v některých režimech totiž ani nejde zobrazit.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Už na první pohled je interiér peugeotu nezvyklý, mnohým bude dělat problém se za malý volant pohodlně usadit tak, aby jim nezakrýval přístrojový štít. Po stránce zpracování ale není na co si stěžovat.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volič automatu v peugeotu má tvar leteckého kniplu, je zde i možnost manuální změny stupňů pádly pod volantem
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ovládání klimatizace je v 3008 řešeno pouze přes displej a úplně nám nevyhovuje.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Do klimatizačního menu se dá dostat rychle klávesou pod displejem, kde je také tlačítko pro okamžité vypnutí.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot v místě z Hyundai zaostává, ne však příliš výrazně, na hlavu je zde místa dokonce více. Komfortní sedačky s dobrým bočním vedením nám vyhovují ještě o trochu více.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot se už displejům oddal naplno, řešit se přes ně musí téměř vše. Vypínání otravných funkcí před každou jízdou je zde proto zdlouhavější.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 225/55 R18
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pod samotným dnem se ukrývá dojezdová rezerva.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ačkoliv je kufr Peugeotu papírově menší, je hlubší a pravidelně tvarovaný. Také má dvojité dno, díky kterému se vyrovná plocha po složení sedaček.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot obouvá podobné pneu a podvozek je příjemně komfortní.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel