Ojetý Lexus GS IV: BMW, mercedes, nebo zázrak?
1
/
68
Prohlédnout znovu
Ojetý Lexus GS IV: BMW, mercedes, nebo zázrak?
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zmodernizované provedení od roku 2015
|
acz
Lexus GS vyráběný od roku 2012
|
Svět motorů
Se čtvrtou generací Lexus překvapivě opustil dotykový displej a přešel na Remote Control – systém podobný touch-padu či myši. Dnes je i ten beznadějně zastaralý.
|
Svět motorů
Lexus GS
|
acz
Hybridní motorizace 450h postavená na základě 3,5litrového šestiválce byla nejprodávanější. Z 202 v ČR prodaných kusů bylo takových celých 128.
|
Svět motorů
Estetický stav interiéru velmi záleží na používání. Někdy je po 300 000 km jako nový, například ramenatí ruští podnikatelé jezdící po městě jej dokážou zlikvidovat za 100 000 km.
|
Svět motorů
Od roku 2015 byla nová trojitá světla LED standardem. Do té doby šlo o věc specifikace. Účinnost i těch starších je slušná, nesmějí však mít od špatných kartáčových myček poškrábaná krycí skla.
|
acz
Výbavy byly tři: Comfort, F-Sport a Luxury. Nejpoptávanější je ta prostřední, protože obsahuje například i větší brzdy.
|
acz
Verze s pohonem všech kol byla určena především pro Rusko. V Čechách se takových lexusů prodalo jen devatenáct.
|
Svět motorů
Když má lexus najeto 155 000 km, je to sotva zajeté auto. Zcela bezvadně fungují i kusy se 400 000 a více kilometry.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Palubní menu v displeji ovládaném joystickem není zrovna přehledné.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Přední sedačky jsou nastavitelné v šestnácti směrech. Verze Luxury může mít ještě lepší s osmnácti možnostmi nastavení. Výsuvný sedák je standardem verze F-Sport.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Naštěstí na všechny důležité věci jsou ve voze stále tlačítka.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Od roku 2015 byla nová trojitá světla LED standardem. Do té doby šlo o věc specifikace. Účinnost i těch starších je slušná, nesmějí však mít od špatných kartáčových myček poškrábaná krycí skla.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Každých pět let se musí vyměnit kapalina v systému elektrických komponent, jinak si zaděláte na drahé závady
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zrezlý diferenciál je vlastně dobrá zpráva. Znamená to, že z něj vůbec neuniká olej. U osmiletého auta naprostá vzácnost.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Kdyby se pokazila jednotka elektrického řízení zadní nápravy, stála by drakonických 323 714 Kč
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Při pravidelném servisu to chce mazat čepy plovoucích brzdičů, jinak se ozývá pískání
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Občas na přední nápravě praskne manžeta kulového čepu. Žádné lisování, na dvou šroubech snadno vyměníte celý držák.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Když jednou za čas odejde sonda lambda, je výměna náročná. Její konektor se totiž nachází v interiéru.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Silentbloky předních ramen jsou velmi tvrdé a jejich vlastnosti se s najetými kilometry nemění
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lukáš Burian měří stav trakční baterie. Vyrovnaná napětí jednotlivých článků a jejich stejnoměrná reakce na zátěž znamenají, že jí ani po osmi letech provozu nic není.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán