Lagonda 3 Litre (1953–1958): Šestiválcová kupé, sedany a kabriolety s karoserií Tickford

1/16
Zavřít
  • Čtyřdveřová Lagonda 3 Litre Sports Saloon se vyráběla v letech 1954 až 1958.
    Čtyřdveřová Lagonda 3 Litre Sports Saloon se vyráběla v letech 1954 až 1958.| Zdroj: Karel Haas
  • Předchůdcem Lagondy 3 Litre byl sedan Lagonda 2.6 Litre Saloon, vyráběný v letech 1948 až 1953.
    Předchůdcem Lagondy 3 Litre byl sedan Lagonda 2.6 Litre Saloon, vyráběný v letech 1948 až 1953.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Dvoudveřové čtyřmístné kupé Lagonda 3 Litre s karoserií Tickford. Vyrábělo se v letech 1953 až 1956.
    Dvoudveřové čtyřmístné kupé Lagonda 3 Litre s karoserií Tickford. Vyrábělo se v letech 1953 až 1956.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Přední blatníky již byly plynule zapuštěny do boků a navazovaly na ně kapkovité zadní blatníky.
    Přední blatníky již byly plynule zapuštěny do boků a navazovaly na ně kapkovité zadní blatníky.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kruhové přední světlomety našly místo v rozích karoserie a pod nimi se nacházely malé směrové blikače.
    Kruhové přední světlomety našly místo v rozích karoserie a pod nimi se nacházely malé směrové blikače.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V luxusním interiéru měly Lagondy 3 Litre palubní desku potaženou leštěnou ořechovou dýhou. Dýhované byly také pásy na dveřích pod okny.
    V luxusním interiéru měly Lagondy 3 Litre palubní desku potaženou leštěnou ořechovou dýhou. Dýhované byly také pásy na dveřích pod okny.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Současně s kupé se v roce 1953 začal vyrábět dvoudveřový čtyřmístný kabriolet s karoserií Tickford.
    Současně s kupé se v roce 1953 začal vyrábět dvoudveřový čtyřmístný kabriolet s karoserií Tickford.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kabriolet měl plátěnou stahovací střechu s malým zadním oknem, uloženou pod krytem za zadními sedadly.
    Kabriolet měl plátěnou stahovací střechu s malým zadním oknem, uloženou pod krytem za zadními sedadly.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Od horní hrany blatníků směrem dolů byl kabriolet totožný s kupé, včetně rozměrů.
    Od horní hrany blatníků směrem dolů byl kabriolet totožný s kupé, včetně rozměrů.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kožená sedadla byla vpředu dělená a vzadu lavicová se sklopnou opěrkou loktů uprostřed. Nastavitelné loketní opěrky byly také na předních dveřích.
    Kožená sedadla byla vpředu dělená a vzadu lavicová se sklopnou opěrkou loktů uprostřed. Nastavitelné loketní opěrky byly také na předních dveřích.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Lagondu 3 Litre poháněl řadový šestiválec s objemem 2 922 cm3 a rozvodem DOHC.
    Lagondu 3 Litre poháněl řadový šestiválec s objemem 2 922 cm3 a rozvodem DOHC.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Sedan měl větrací okénka v oknech dveří a boční lišty byly prodlouženy směrem dopředu.
    Sedan měl větrací okénka v oknech dveří a boční lišty byly prodlouženy směrem dopředu.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Od kupé se sedan lišil jinak tvarovanými a výše umístěnými koncovými svítilnami.
    Od kupé se sedan lišil jinak tvarovanými a výše umístěnými koncovými svítilnami.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kožená sedadla byla vpředu dělená a vzadu lavicová se sklopnou opěrkou loktů uprostřed.
    Kožená sedadla byla vpředu dělená a vzadu lavicová se sklopnou opěrkou loktů uprostřed.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Častým doplňkem Lagondy 3 Litre byly pomocné světlomety umístěné na předním nárazníku.
    Častým doplňkem Lagondy 3 Litre byly pomocné světlomety umístěné na předním nárazníku.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Nástupcem Lagondy 3 Litre byl luxusní sedan Rapide s karoserií Touring a pohonem zadních kol čtyřlitrovým řadovým šestiválcem.
    Nástupcem Lagondy 3 Litre byl luxusní sedan Rapide s karoserií Touring a pohonem zadních kol čtyřlitrovým řadovým šestiválcem.| Zdroj: Wheelsage.org
Čtyřdveřová Lagonda 3 Litre Sports Saloon se vyráběla v letech 1954 až 1958.
Předchůdcem Lagondy 3 Litre byl sedan Lagonda 2.6 Litre Saloon, vyráběný v letech 1948 až 1953.
Dvoudveřové čtyřmístné kupé Lagonda 3 Litre s karoserií Tickford. Vyrábělo se v letech 1953 až 1956.
Přední blatníky již byly plynule zapuštěny do boků a navazovaly na ně kapkovité zadní blatníky.
Kruhové přední světlomety našly místo v rozích karoserie a pod nimi se nacházely malé směrové blikače.
V luxusním interiéru měly Lagondy 3 Litre palubní desku potaženou leštěnou ořechovou dýhou. Dýhované byly také pásy na dveřích pod okny.
Současně s kupé se v roce 1953 začal vyrábět dvoudveřový čtyřmístný kabriolet s karoserií Tickford.
Kabriolet měl plátěnou stahovací střechu s malým zadním oknem, uloženou pod krytem za zadními sedadly.
Od horní hrany blatníků směrem dolů byl kabriolet totožný s kupé, včetně rozměrů.
Kožená sedadla byla vpředu dělená a vzadu lavicová se sklopnou opěrkou loktů uprostřed. Nastavitelné loketní opěrky byly také na předních dveřích.
Lagondu 3 Litre poháněl řadový šestiválec s objemem 2 922 cm3 a rozvodem DOHC.
Sedan měl větrací okénka v oknech dveří a boční lišty byly prodlouženy směrem dopředu.
Od kupé se sedan lišil jinak tvarovanými a výše umístěnými koncovými svítilnami.
Kožená sedadla byla vpředu dělená a vzadu lavicová se sklopnou opěrkou loktů uprostřed.
Častým doplňkem Lagondy 3 Litre byly pomocné světlomety umístěné na předním nárazníku.
Nástupcem Lagondy 3 Litre byl luxusní sedan Rapide s karoserií Touring a pohonem zadních kol čtyřlitrovým řadovým šestiválcem.