Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech bezdrátové dobíjení je na středovém tunelu pod opěrkou ruky.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Pokud je druhá řada sedadel posunuta dopředu, má zavazadelník renaultu objem 777 litrů. Vzhledem k vyšší nákladové hraně je nutné zavazadla výše zvedat a vstupní otvor je menší. Rezervní kolo není ve standardu, ale připlácí se za něj 5000 Kč. Opěradla lze sklopit páčkou z kufru a už dopředu se myslí na třetí řadu, takže nad podběhem je držák na nápoje.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert