Bazar: Fiat Panda, krabička splněných přání|
Zdroj: acz
Problikávat nebo dokonce zhasínat by neměl ani přístrojový štít, jinak si pravděpodobně půjdete brzy pro nový. Zazlobit dokáže i autorádio, ani jeho výpadky nepodceňujte.|
Zdroj: acz
Ergonomicky povedená a nešizená palubní deska patří mezi hlavní výhody malé pandy.|
Zdroj: acz
Pokud náhodou narazíte na automatickou klimatizaci, přesvědčte se, zda funguje jemná regulace teploty.|
Zdroj: acz
Fiat Panda|
Zdroj: acz
Fiat Panda|
Zdroj: acz
Čalounění dražších verzí (zde Dynamic) paradoxně snese méně než „pytlovina“ základních modelů|
Zdroj: acz
Některé verze Pandy 4x4 dostaly specifi cký vzhled, na ně budete hůře shánět nárazníky a světlomety. Mají ale elektronicky řízený závěr zadního diferenciálu.|
Zdroj: acz
Fiat Panda|
Zdroj: acz
Fiat Panda|
Zdroj: acz
Fiat Panda|
Zdroj: acz
Fiat Panda|
Zdroj: acz
Fiat Panda|
Zdroj: acz
Fiat Panda|
Zdroj: acz
Levnějším výbavám musela stačit celistvá zadní lavice, vyšší verze mají souměrně dělenou|
Zdroj: acz
Fiat Panda|
Zdroj: acz
Fiat Panda|
Zdroj: acz
Fiat Panda|
Zdroj: acz
Tlakové nádoby CNG si po 10 letech řeknou o drahou výměnu|
Zdroj: acz
Originální přední spodní rameno nemá samostatně vyměnitelný spodní čep|
Zdroj: acz
Fiat Panda|
Zdroj: acz
Výfuk vydrží o něco méně, než je zvykem, nový stojí dost peněz, ale druhovýroba naštěstí má levné řešení|
Zdroj: acz