Test: Citroën Jumpy Travel L2H1 2.0 HDi AT - Nejsilnější proměna
1
/
10
Prohlédnout znovu
Test: Citroën Jumpy Travel L2H1 2.0 HDi AT - Nejsilnější proměna
Test: Citroën Jumpy Travel L2H1 2.0 HDi AT - Nejsilnější proměna
|
acz
Přehledný přístrojový štít zůstal nezměněný, což považujeme za klad
|
acz
Variabilita samostatných křesel dosahuje maximální úrovně
|
acz
Samostatné nastavení klimatizace pro zadní cestující přineslo pohodu všem
|
acz
Citroën Jumpy
|
acz
Travel a transport lidí k rekreačním objektům si rozumí
|
acz
Za třetí řadou sedadel zůstává u verze L2 dost místa pro zavazadla
|
acz
Dvoulitrový agregát s jedním turbodmychadlem příjemně táhl a rychle reagoval na pohyb plynového pedálu
|
acz
Napojení chromované mřížky chladiče až ke světlometům vypadá velmi vkusně
|
acz
Citroën Jumpy
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz