Technika: Motor 1.4 TDI z nové rodiny EA288
1
/
8
Prohlédnout znovu
Technika: Motor 1.4 TDI z nové rodiny EA288
Technika: Motor 1.4 TDI z nové rodiny EA288
|
acz
Lehká modulární konstrukce zlevňuje výrobu a umožňuje maximální unifi kaci napříč rodinou EA288
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Dvoustupňové olejové čerpadlo je v jednom bloku s vyvažovacím hřídelem a vakuovou pumpou
|
acz
Sedmiotvorové solenoidové vstřikovače pracují s tlakem až 2000 barů
|
acz
Pohon rozvodů se podržel osvědčené klasiky - jednou vačkovou hřídelí otáčí suchý ozubený řemen, druhou ozubené kolo od první. Motor se obejde bez variabilního časování i zdvihu ventilů.
|
acz
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km