Historie: Plachtové návěsy - Páté kolo pod plachtou
1
/
4
Prohlédnout znovu
Historie: Plachtové návěsy - Páté kolo pod plachtou
Točna se za 90 let příliš nezměnila. Ideální tahač představoval například Mercedes-Benz LPS 333 (konec 50. let)
|
acz
Slavný Porscheho autovlak Austro-Daimler Landwehr (1913) s hybridní jednotkou a valníky vybavenými vlastními elektromotory
|
acz
Všimněte si nezvyklého tvaru oplachtování na zadní soupravě (1914)
|
acz
Výkonný třínápravový Mercedes-Benz LP 333 se řiditelnými čtyřmi předními koly netahal více než jeden přívěs kvůli evropské legislativě omezující délku soupravy
|
acz
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel