Mercedes-Benz Citan 111 CDI XL: Dost pro všechny
1
/
24
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Citan 111 CDI XL: Dost pro všechny
Mercedes-Benz Citan 111 CDI XL: Dost pro všechny
|
acz
Ukazatel servisního dojezdu dopočítával bez ohledu na jízdní režim na celkový součet čtyřiceti tisíc ujetých kilometrů
|
acz
Přístrojová deska vykazovala účelnost, ale trochu ji chyběla větší barevná pestrost
|
acz
Ovládání blikačů i stěračů bylo sdružené typicky pro vozy stuttgartské značky
|
acz
šestka přinesla výrazný pokles otáček motoru mimo obec a zejména po dálnici
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
Boční posuvné dveře měly nezvyklé kruhové kliky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
Citan v provedení XL nabízel spoustu místa pro posádku i náklad
|
acz
Strop byl polstrovaný jen v části pro posádku. Znát to bylo jen kvůli vyšší hlučnosti.
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
Nejsilnější provedení 1,5litrového motoru podávalo dost síly i pro dlouhý citan
|
acz
Upozornění na přítomnost filtru pevných částic je pro výhradně městský provoz velmi důležité
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků