60 let klubových autobusů Setra: Luxus pro týmy
1
/
19
Prohlédnout znovu
60 let klubových autobusů Setra: Luxus pro týmy
60 let klubových autobusů Setra: Luxus pro týmy
|
acz
Setra
|
acz
Současný typ S 511 HD pohání 10,7litrový šestiválec OM 470 o výkonu 290 kW. Je spojený s osmistupňovou automatizovanou převodovkou Go 250-8 a sekundárním vodním retardérem Voith.
|
acz
Interiér klubového coache S 511 HD nemůže obdržet jedinou výtku
|
acz
Současný model S 511 HD se uličkami proplétá snadno
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
První Setra S 6 byla světu odhalena v Ženevě v roce 1955
|
acz
Na konci sedmdesátých let nastoupil klubový typ S 208 H o délce 7,6 m. Ve výrobě zůstal čtyři roky.
|
acz
Výškou 3,5 metru se blýskl model S 210 HD pro 27 cestujících. V roce 1983 nahradil autokar S 208 H.
|
acz
Model S 210 HD poháněl jedenáctilitrový šestiválec OM 421 o výkonu 159 kW
|
acz
Vnější zpětná zrcátka řady S 210 HD držela na jednoduchých úchytech
|
acz
Nová Setra S 511 HD se na historickém pozadí Drážďan vyjímala
|
acz
První jízdy s luxusním klubovým typem S 511 HD jsme uskutečnili téměř před rokem v Rakousku. Pětimetrový rozvor dodává autobusu mimořádnou obratnost.
|
acz
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu