60 let klubových autobusů Setra: Luxus pro týmy

20/19
Přehled fotografií
Zavřít
  • 60 let klubových autobusů Setra: Luxus pro týmy
    60 let klubových autobusů Setra: Luxus pro týmy| Zdroj: acz
  • Setra
    Setra| Zdroj: acz
  • Současný typ S 511 HD pohání 10,7litrový šestiválec OM 470 o výkonu 290 kW. Je spojený s osmistupňovou automatizovanou převodovkou Go 250-8 a sekundárním vodním retardérem Voith.
    Současný typ S 511 HD pohání 10,7litrový šestiválec OM 470 o výkonu 290 kW. Je spojený s osmistupňovou automatizovanou převodovkou Go 250-8 a sekundárním vodním retardérem Voith.| Zdroj: acz
  • Interiér klubového coache S 511 HD nemůže obdržet jedinou výtku
    Interiér klubového coache S 511 HD nemůže obdržet jedinou výtku| Zdroj: acz
  • Současný model S 511 HD se uličkami proplétá snadno
    Současný model S 511 HD se uličkami proplétá snadno| Zdroj: acz
  • Setra
    Setra| Zdroj: acz
  • Setra
    Setra| Zdroj: acz
  • Setra
    Setra| Zdroj: acz
  • Setra
    Setra| Zdroj: acz
  • Setra
    Setra| Zdroj: acz
  • Setra
    Setra| Zdroj: acz
  • Setra
    Setra| Zdroj: acz
  • První Setra S 6 byla světu odhalena v Ženevě v roce 1955
    První Setra S 6 byla světu odhalena v Ženevě v roce 1955| Zdroj: acz
  • Na konci sedmdesátých let nastoupil klubový typ S 208 H o délce 7,6 m. Ve výrobě zůstal čtyři roky.
    Na konci sedmdesátých let nastoupil klubový typ S 208 H o délce 7,6 m. Ve výrobě zůstal čtyři roky.| Zdroj: acz
  • Výškou 3,5 metru se blýskl model S 210 HD pro 27 cestujících. V roce 1983 nahradil autokar S 208 H.
    Výškou 3,5 metru se blýskl model S 210 HD pro 27 cestujících. V roce 1983 nahradil autokar S 208 H.| Zdroj: acz
  • Model S 210 HD poháněl jedenáctilitrový šestiválec OM 421 o výkonu 159 kW
    Model S 210 HD poháněl jedenáctilitrový šestiválec OM 421 o výkonu 159 kW| Zdroj: acz
  • Vnější zpětná zrcátka řady S 210 HD držela na jednoduchých úchytech
    Vnější zpětná zrcátka řady S 210 HD držela na jednoduchých úchytech| Zdroj: acz
  • Nová Setra S 511 HD se na historickém pozadí Drážďan vyjímala
    Nová Setra S 511 HD se na historickém pozadí Drážďan vyjímala| Zdroj: acz
  • První jízdy s luxusním klubovým typem S 511 HD jsme uskutečnili téměř před rokem v Rakousku. Pětimetrový rozvor dodává autobusu mimořádnou obratnost.
    První jízdy s luxusním klubovým typem S 511 HD jsme uskutečnili téměř před rokem v Rakousku. Pětimetrový rozvor dodává autobusu mimořádnou obratnost.| Zdroj: acz
60 let klubových autobusů Setra: Luxus pro týmy
Setra
Současný typ S 511 HD pohání 10,7litrový šestiválec OM 470 o výkonu 290 kW. Je spojený s osmistupňovou automatizovanou převodovkou Go 250-8 a sekundárním vodním retardérem Voith.
Interiér klubového coache S 511 HD nemůže obdržet jedinou výtku
Současný model S 511 HD se uličkami proplétá snadno
Setra
Setra
Setra
Setra
Setra
Setra
Setra
První Setra S 6 byla světu odhalena v Ženevě v roce 1955
Na konci sedmdesátých let nastoupil klubový typ S 208 H o délce 7,6 m. Ve výrobě zůstal čtyři roky.
Výškou 3,5 metru se blýskl model S 210 HD pro 27 cestujících. V roce 1983 nahradil autokar S 208 H.
Model S 210 HD poháněl jedenáctilitrový šestiválec OM 421 o výkonu 159 kW
Vnější zpětná zrcátka řady S 210 HD držela na jednoduchých úchytech
Nová Setra S 511 HD se na historickém pozadí Drážďan vyjímala
První jízdy s luxusním klubovým typem S 511 HD jsme uskutečnili téměř před rokem v Rakousku. Pětimetrový rozvor dodává autobusu mimořádnou obratnost.