60 let klubových autobusů Setra: Luxus pro týmy|
Zdroj: acz
Setra|
Zdroj: acz
Současný typ S 511 HD pohání 10,7litrový šestiválec OM 470 o výkonu 290 kW. Je spojený s osmistupňovou automatizovanou převodovkou Go 250-8 a sekundárním vodním retardérem Voith.|
Zdroj: acz
Interiér klubového coache S 511 HD nemůže obdržet jedinou výtku|
Zdroj: acz
Současný model S 511 HD se uličkami proplétá snadno|
Zdroj: acz
Setra|
Zdroj: acz
Setra|
Zdroj: acz
Setra|
Zdroj: acz
Setra|
Zdroj: acz
Setra|
Zdroj: acz
Setra|
Zdroj: acz
Setra|
Zdroj: acz
První Setra S 6 byla světu odhalena v Ženevě v roce 1955|
Zdroj: acz
Na konci sedmdesátých let nastoupil klubový typ S 208 H o délce 7,6 m. Ve výrobě zůstal čtyři roky.|
Zdroj: acz
Výškou 3,5 metru se blýskl model S 210 HD pro 27 cestujících. V roce 1983 nahradil autokar S 208 H.|
Zdroj: acz
Model S 210 HD poháněl jedenáctilitrový šestiválec OM 421 o výkonu 159 kW|
Zdroj: acz
Vnější zpětná zrcátka řady S 210 HD držela na jednoduchých úchytech|
Zdroj: acz
Nová Setra S 511 HD se na historickém pozadí Drážďan vyjímala|
Zdroj: acz
První jízdy s luxusním klubovým typem S 511 HD jsme uskutečnili téměř před rokem v Rakousku. Pětimetrový rozvor dodává autobusu mimořádnou obratnost.|
Zdroj: acz