Motor Honda 2.2 i-CTDi a i-DTEC: Proč se vyhnout verzi pro Euro 4 u aut dovezených z Německa?
1
/
13
Prohlédnout znovu
Motor Honda 2.2 i-CTDi a i-DTEC: Proč se vyhnout verzi pro Euro 4 u aut dovezených z Německa?
Motor Honda 2.2 i-CTDi a i-DTEC: Proč se vyhnout verzi pro Euro 4 u aut dovezených z Německa?
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Nová Škoda Kodiaq 1.5 TSI stojí pod milion. A kolik dáte za plug-in hybrid?
Skoro dvojnásobný dojezd. Firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel
Tesla v Česku zlevnila Model 3 Highland. Stojí jen lehce přes milion
Co dělají blázni v pondělí večer? Sledují, jak se točí kardan
Novou Dacii Duster čekají první jízdy. Zeptejte se, co vás zajímá