Jak ve Vrchlabí vyrábějí převodovky: Roboty tady lidi nikdy nenahradí
1
/
10
Prohlédnout znovu
Jak ve Vrchlabí vyrábějí převodovky: Roboty tady lidi nikdy nenahradí
Automobilový závod ve Vrchlabí
|
Škoda
Robot vydává za jízdy hudbu, aby na sebe upozornil. Denně projede stejnou trasu 120krát, celkem 35 km.
|
Škoda
Výrobně náročný kužel diferenciálu dorazí hotový od německého dodavatele. Ale až ve Vrchlabí se snýtuje s neobrobeným kolem, na kterém se teprve poté vyfrézují zuby. Pokud by se to udělalo dřív, nebyla by zaručena absolutní středová souosost obou dílů.
|
Škoda
Automobilový závod ve Vrchlabí
|
Škoda
Automatická dvouspojková převodovka má v sobě mnoho citlivé mechatroniky, proto se ve výrobě musí udržovat absolutní čistota
|
Škoda
Automobilový závod ve Vrchlabí
|
Škoda
Linka zkušebního stavu je zcela bezobslužná, člověka přivolá až v případě odhaleného problému
|
Škoda
Vrchlabí je spojeno hlavně s typem 1203. V letech 1695-1981 jich vyrobili 69 727 kusů.
|
Škoda
Továrna leží v bezprostřední blízkosti Krkonošského národního parku a těžko uvěřit, že odsud ještě před pár lety vyjížděly denně stovky nových aut
|
Škoda
Automobilový závod ve Vrchlabí
|
Škoda
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou ještě hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění