Dlouhodobá fabia po 15 letech: Druhý život po rozborce
1
/
14
Prohlédnout znovu
Dlouhodobá fabia po 15 letech: Druhý život po rozborce
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sonda lambda zlobila už před lety nás, proto se v záruce vyměnila. Současná majitelka nechala totéž udělat loni, a stejně se kontrolka EOBD rozsvěcí.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zlobící tlačítka stahování oken si vyměnila paní Věra sama, nechala si je poslat z e-shopu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pod neoriginálními potahy se relativně dobře zachovaly světlé sedačky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Množství oleje si kontroluje majitelka sama, péči o auto ji naučil tatínek
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Starost o vůz stojí paní Věru každoročně kolem pěti tisíc korun
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ještě u původních majitelů auto prodělalo vážnou nehodu, po které bylo špatně opraveno. Od té doby karoserie rezne a dovnitř zatéká. Výhledově to bude muset paní Věra řešit.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Po 100 000 km se i motor pořád nacházel v dobré kondici, nic nebránilo složení zpět
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků