Indian Challenger: Jedna z nejlepších motorek roku
1
/
28
Prohlédnout znovu
Indian Challenger: Jedna z nejlepších motorek roku
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Challenger má největší dotykový displej ze všech motorek. Nabízí intuitivní menu, snadno se ovládá a je dobře čitelný. Na rozdíl od analogových budíků, jejichž krycí skla házejí odlesky a občas nevidíte třeba zařazený kvalt.
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Na palubě veze challenger hromadu výbavy, ovládání je však intuitivní. Vlevo řešíte hudbu a menu obrazovky, vpravo tempomat a plexi.
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Na palubě veze challenger hromadu výbavy, ovládání je však intuitivní. Vlevo řešíte hudbu a menu obrazovky, vpravo tempomat a plexi.
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Nová, kapalinou chlazená osmnáctistovka vyniká nevídanou kulturou běhu a mimořádnými parametry 90 kW a 178 Nm. Převedeno do motorkářské řeči jede jako krá…
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Radiální brzdy Brembo odvádějí skvělou práci a bezpečně krotí čtyři metráky hmoty i při svižnější jízdě
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Výšku plexi štítu nastavujete v rozsahu 70 mm pohodlně tlačítkem na řídítkách. Dole vypadá lépe, nahoře účinně odvádí průvan nad jezdce. Extravagantní kapotáž s nápaditým osvětlením LED lidi jasně polarizuje na příznivce a odpůrce.
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Po obou stranách kapotáže najdeme praktické schránky. Pravá má konektor USB pro dobíjení mobilu, ten spárujete přes bluetooth a vyhráváte do repráků.
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel