AdBlue: Dobrá věc, nebo další trest pro řidiče?|
Zdroj: acz
Nové vozy mají plnicí hrdlo zásoby AdBlue obvykle zvenku, tedy s technologií SCR se u nich počítalo už při přípravě raznic (mají větší otvory v nárazníku).|
Zdroj: acz
Do starších aut se plní otvorem na samotném modulu, tedy nejčastěji pod podlahou zavazadelníku.|
Zdroj: acz
Láhev se speciálním bajonetem bohužel nestačí jedna – vozidlo pak nepozná, že jste vůbec nějaké AdBlue doplnili. Daleko prodávanější budou kanystry: pěti, deseti i dvacetilitrové.|
Zdroj: acz
Až spotřeba AdBlue vzroste, budou v servisech převažovat 200 l barely|
Zdroj: acz
Kdo si chce plnit doma, udělá nejlépe s pětilitrovými kanystry a speciální propojovací hadicí (stojí necelých 200 Kč). Desetilitrový už je pro leckoho moc těžký při manipulaci.|
Zdroj: acz
U speciálních stojanů s AdBlue zatím zastavovaly zejména nákladní vozy.|
Zdroj: acz
My jsme však Škodu Superb naplnili zcela bez problémů – do standardizovaného hrdla se pistole vejde.|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Ač nám vůz hlásil, že doplníme maximálně 4,25 l, vešlo se nám v pohodě 6,81 (a ani to nevyteklo).|
Zdroj: acz
Ač nám vůz hlásil, že doplníme maximálně 4,25 l, vešlo se nám v pohodě 6,81 (a ani to nevyteklo).|
Zdroj: acz