AdBlue: Dobrá věc, nebo další trest pro řidiče?
7
/
13
Prohlédnout znovu
AdBlue: Dobrá věc, nebo další trest pro řidiče?
AdBlue: Dobrá věc, nebo další trest pro řidiče?
|
acz
Nové vozy mají plnicí hrdlo zásoby AdBlue obvykle zvenku, tedy s technologií SCR se u nich počítalo už při přípravě raznic (mají větší otvory v nárazníku).
|
acz
Do starších aut se plní otvorem na samotném modulu, tedy nejčastěji pod podlahou zavazadelníku.
|
acz
Láhev se speciálním bajonetem bohužel nestačí jedna – vozidlo pak nepozná, že jste vůbec nějaké AdBlue doplnili. Daleko prodávanější budou kanystry: pěti, deseti i dvacetilitrové.
|
acz
Až spotřeba AdBlue vzroste, budou v servisech převažovat 200 l barely
|
acz
Kdo si chce plnit doma, udělá nejlépe s pětilitrovými kanystry a speciální propojovací hadicí (stojí necelých 200 Kč). Desetilitrový už je pro leckoho moc těžký při manipulaci.
|
acz
U speciálních stojanů s AdBlue zatím zastavovaly zejména nákladní vozy.
|
acz
My jsme však Škodu Superb naplnili zcela bez problémů – do standardizovaného hrdla se pistole vejde.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Ač nám vůz hlásil, že doplníme maximálně 4,25 l, vešlo se nám v pohodě 6,81 (a ani to nevyteklo).
|
acz
Ač nám vůz hlásil, že doplníme maximálně 4,25 l, vešlo se nám v pohodě 6,81 (a ani to nevyteklo).
|
acz
Abarth
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu