Akčních škodovek vznikla celá řada. Znáte opticky nejrychlejší favorit?
1
/
31
Prohlédnout znovu
Akčních škodovek vznikla celá řada. Znáte opticky nejrychlejší favorit?
Mezi prvními favority, o něž lidé málem vedli rvačky, vypadal model Sport line jako luxusní západní automobil. Technicky se téměř nelišil, cena akčního modelu však v roce 1992 překonala nejstarší favority o více než dvojnásobek.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Palubní deska modelového ročníku 1992 se stále nesla v hnědém odstínu. Ukazatele na přístrojovém štítu září oranžově, ostatní škodovky měly bílé – toť veškerý sport.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Nechybí ani originální výfuková koncovka.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Pod kapotou dynamicky zušlechtěné škodovky se usídlila stejná jednotka 1.3 OHV jako v ostatních favoritech
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Vedle laku označeného červeň Sport line představuje důležitý vnější identifikační prvek logo na zadním sloupku, ukončující modrou linku táhnoucí se celým bokem vozu. S grafikou si designéři dali záležet.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Stejné disky využíval olivový Forman Excellent. Na něm však výrobce zakryl povrch černým lakem, aby se kombi co nejvíce lišilo.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků
Okruhová zbraň na elektřinu, slávistický trabant a BMW i3 jako ojetina: Sledujte nový Svět motorů!
Nová Dacia Duster živě: Podívejte se, jak vypadá v reálném světě
Nové Cupry Formentor a Leon se blíží. Odhalí nové hybridy i design
Nové plug-in hybridní Audi Q7 a Q8 dojedou dál. Už mají českou cenu
Nejzbytečnější výbava v autech: Tomuhle se vyhněte!