Alfa Romeo 6C 3000 CM Boano: Splněné přání diktátora Peróna

11/15
Přehled fotografií
Zavřít
  • Při návrhu kupé byl Boanovi inspirací model Alfa Romeo Disco Volante s karoserií Touring.
    Při návrhu kupé byl Boanovi inspirací model Alfa Romeo Disco Volante s karoserií Touring.| Zdroj: carpixel.net
  • Kupé 6C 3000 CM s karoserií Colli, se kterým v roce 1953 startoval Argentinec Juan Manuel Fangio v Le Mans a ze kterého převzalo podvozek kupé Boano.
    Kupé 6C 3000 CM s karoserií Colli, se kterým v roce 1953 startoval Argentinec Juan Manuel Fangio v Le Mans a ze kterého převzalo podvozek kupé Boano.| Zdroj: ultimatecarpage.com
  • Také spider Alfa Romeo 6C 3000 CM s karoserií Colli poháněl řadový šestiválec s objemem 3,5 litru.
    Také spider Alfa Romeo 6C 3000 CM s karoserií Colli poháněl řadový šestiválec s objemem 3,5 litru.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kupé Alfa Romeo 6C 3000 CM Boano mělo rozvor náprav 2.250 mm a rozchod předních a zadních kol 1.310 mm.
    Kupé Alfa Romeo 6C 3000 CM Boano mělo rozvor náprav 2.250 mm a rozchod předních a zadních kol 1.310 mm.| Zdroj: Karel Haas
  • Splývající zádi dominovalo obrovské zadní okno, uprostřed rozdělené na dvě části.
    Splývající zádi dominovalo obrovské zadní okno, uprostřed rozdělené na dvě části.| Zdroj: coachbuild.com
  • Nárazníky byly propojeny tenkými bočními lištami a podběhy kol sahaly jen k těmto lištám.
    Nárazníky byly propojeny tenkými bočními lištami a podběhy kol sahaly jen k těmto lištám.| Zdroj: coachbuild.com
  • Všechny přístroje byly soustředěny před tříramenným sportovním volantem.
    Všechny přístroje byly soustředěny před tříramenným sportovním volantem.| Zdroj: coachbuild.com
  • Zadní kola poháněl řadový šestiválec s rozvodem DOHC a objemem válců 3 495 cm3. Palivo dodávalo 6 karburátorů Weber.
    Zadní kola poháněl řadový šestiválec s rozvodem DOHC a objemem válců 3 495 cm3. Palivo dodávalo 6 karburátorů Weber.| Zdroj: coachbuild.com
  • Perón nový vůz poprvé osobně představil na autodromu v Buenos Aires, kde s vozem absolvoval před závodem tři okruhy.
    Perón nový vůz poprvé osobně představil na autodromu v Buenos Aires, kde s vozem absolvoval před závodem tři okruhy.| Zdroj: coachbuild.com
  • Kupé Boano bylo dvakrát těžce poškozeno. Poprvé v Buenos Aires po srážce s autobusem a podruhé v roce 1984.
    Kupé Boano bylo dvakrát těžce poškozeno. Poprvé v Buenos Aires po srážce s autobusem a podruhé v roce 1984.| Zdroj: coachbuild.com
  • Turínská karosárna Boano postavila v roce 1955 skoro stejnou karoserii kupé na podvozku Alfa Romeo 1900C SS.
    Turínská karosárna Boano postavila v roce 1955 skoro stejnou karoserii kupé na podvozku Alfa Romeo 1900C SS.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kupé postavené na podvozku 1900C mělo tenké sloupky B a na bocích chyběly větrací otvory.
    Kupé postavené na podvozku 1900C mělo tenké sloupky B a na bocích chyběly větrací otvory.| Zdroj: Flickr
  • Dělené zadní okno mělo jednodušší tvar a zadní okno mělo jednodušší tvar.
    Dělené zadní okno mělo jednodušší tvar a zadní okno mělo jednodušší tvar.| Zdroj: automobilia-ladenburg.de
  • Pinin Farina postavil v roce 1960 na podvozku 6C 3000 CM studii dvoumístného kupé nazvaného Super Flow IV.
    Pinin Farina postavil v roce 1960 na podvozku 6C 3000 CM studii dvoumístného kupé nazvaného Super Flow IV.| Zdroj: hemmings.com
  • Pinin Farinovo kupé mělo plexisklovou střechu s odnímatelnými střešními díly, které se daly uložit pod zadním oknem.
    Pinin Farinovo kupé mělo plexisklovou střechu s odnímatelnými střešními díly, které se daly uložit pod zadním oknem.| Zdroj: Wheelsage.org
Při návrhu kupé byl Boanovi inspirací model Alfa Romeo Disco Volante s karoserií Touring.
Kupé 6C 3000 CM s karoserií Colli, se kterým v roce 1953 startoval Argentinec Juan Manuel Fangio v Le Mans a ze kterého převzalo podvozek kupé Boano.
Také spider Alfa Romeo 6C 3000 CM s karoserií Colli poháněl řadový šestiválec s objemem 3,5 litru.
Kupé Alfa Romeo 6C 3000 CM Boano mělo rozvor náprav 2.250 mm a rozchod předních a zadních kol 1.310 mm.
Splývající zádi dominovalo obrovské zadní okno, uprostřed rozdělené na dvě části.
Nárazníky byly propojeny tenkými bočními lištami a podběhy kol sahaly jen k těmto lištám.
Všechny přístroje byly soustředěny před tříramenným sportovním volantem.
Zadní kola poháněl řadový šestiválec s rozvodem DOHC a objemem válců 3 495 cm3. Palivo dodávalo 6 karburátorů Weber.
Perón nový vůz poprvé osobně představil na autodromu v Buenos Aires, kde s vozem absolvoval před závodem tři okruhy.
Kupé Boano bylo dvakrát těžce poškozeno. Poprvé v Buenos Aires po srážce s autobusem a podruhé v roce 1984.
Turínská karosárna Boano postavila v roce 1955 skoro stejnou karoserii kupé na podvozku Alfa Romeo 1900C SS.
Kupé postavené na podvozku 1900C mělo tenké sloupky B a na bocích chyběly větrací otvory.
Dělené zadní okno mělo jednodušší tvar a zadní okno mělo jednodušší tvar.
Pinin Farina postavil v roce 1960 na podvozku 6C 3000 CM studii dvoumístného kupé nazvaného Super Flow IV.
Pinin Farinovo kupé mělo plexisklovou střechu s odnímatelnými střešními díly, které se daly uložit pod zadním oknem.