Při návrhu kupé byl Boanovi inspirací model Alfa Romeo Disco Volante s karoserií Touring.|
Zdroj: carpixel.net
Kupé 6C 3000 CM s karoserií Colli, se kterým v roce 1953 startoval Argentinec Juan Manuel Fangio v Le Mans a ze kterého převzalo podvozek kupé Boano.|
Zdroj: ultimatecarpage.com
Také spider Alfa Romeo 6C 3000 CM s karoserií Colli poháněl řadový šestiválec s objemem 3,5 litru.|
Zdroj: Wheelsage.org
Kupé Alfa Romeo 6C 3000 CM Boano mělo rozvor náprav 2.250 mm a rozchod předních a zadních kol 1.310 mm.|
Zdroj: Karel Haas
Splývající zádi dominovalo obrovské zadní okno, uprostřed rozdělené na dvě části.|
Zdroj: coachbuild.com
Nárazníky byly propojeny tenkými bočními lištami a podběhy kol sahaly jen k těmto lištám.|
Zdroj: coachbuild.com
Všechny přístroje byly soustředěny před tříramenným sportovním volantem.|
Zdroj: coachbuild.com
Zadní kola poháněl řadový šestiválec s rozvodem DOHC a objemem válců 3 495 cm3. Palivo dodávalo 6 karburátorů Weber.|
Zdroj: coachbuild.com
Perón nový vůz poprvé osobně představil na autodromu v Buenos Aires, kde s vozem absolvoval před závodem tři okruhy.|
Zdroj: coachbuild.com
Kupé Boano bylo dvakrát těžce poškozeno. Poprvé v Buenos Aires po srážce s autobusem a podruhé v roce 1984.|
Zdroj: coachbuild.com
Turínská karosárna Boano postavila v roce 1955 skoro stejnou karoserii kupé na podvozku Alfa Romeo 1900C SS.|
Zdroj: Wheelsage.org
Kupé postavené na podvozku 1900C mělo tenké sloupky B a na bocích chyběly větrací otvory.|
Zdroj: Flickr
Dělené zadní okno mělo jednodušší tvar a zadní okno mělo jednodušší tvar.|
Zdroj: automobilia-ladenburg.de
Pinin Farina postavil v roce 1960 na podvozku 6C 3000 CM studii dvoumístného kupé nazvaného Super Flow IV.|
Zdroj: hemmings.com
Pinin Farinovo kupé mělo plexisklovou střechu s odnímatelnými střešními díly, které se daly uložit pod zadním oknem.|
Zdroj: Wheelsage.org