Model 8C 2300 Spider Corsa měl dvoumístnou karoserii Touring se sklopným předním oknem.|
Zdroj: Favcars
8C 2300 Le Mans měl výřezy umožňující jezdci vysunout lokty ven při zatáčení.|
Zdroj: Fcaheritage
Před zadními koly byly umístěny schránky, ve kterých byla na jedné straně baterie a na druhé straně nářadí.|
Zdroj: The Automobile
Pro Alfy Romeo typická maska chladiče měla tvar připomínající antický řecký chrám. Úzké blatníky chránily posádku před blátem a vodou odstřikujícími od kol.|
Zdroj: The Automobile
Vůz Alfa Romeo 8C 2300 vyhrál v roce 1931 a dalších třech letech 24hodinový závod v Le Mans.|
Zdroj: Wikimedia
Vítězný vůz řídili Britové hrabě Howe a Sir Henry Birkin.|
Zdroj: Wikimedia
Roadster 8C 2300 Spider Corsa měl obě tuhé nápravy odpružené listovými pery.|
Zdroj: Cutaways Drawings
8C 2300 Spider Monza s karoserií Zagato z roku 1931. Znak Ferrari před předním oknem odkazuje na závodní stál Scuderia Ferrari.|
Zdroj: Classic Car Curation
Název Mille Miglia dostal vůz po úspěchu na 1000 mil v roce 1932. Vyhráli Borzacchini a Bignami na spideru 8C 2300 Touring.|
Zdroj: PicClick
Závodní 8C 2300 Monza s náhradním kolem umístěným na boku pomocí řemenů.|
Zdroj: Alfa Romeo Museum
Závodní Alfa Romeo 8C 2300 Spider Monza, na kterém závodil Tazio Nuvolari.|
Zdroj: Supercars
Na tomto voze 8C 2300 Monza vyhrál Nuvolari v roce 1932 Velkou cenu Monaka. Na obrázku je věrný model v poměru 8:1.|
Zdroj: Amalgam Collection
Model 8C 2300 Spider Corsa, nazývaný také Corto Mille Miglia měl dvoumístnou karoserii Touring. Před chladičem měl trojici světlometů.|
Zdroj: Favcars
8C 2300 Corto Mille Miglia měl vzadu často dvě náhradní drátová kola.|
Zdroj: Favcars
Kabriolet Alfa Romeo 8C 2300 z roku 1933 s karoserií Castagna.|
Zdroj: Pictures 4ever
Vzácný tourer Alfa Romeo 8C 2300 s karoserií od francouzské karosárny Figoni.|
Zdroj: Favcars