Alfa Romeo 8C 2300 (1931–1935): Tahle Alfa slavila čtyři vítězství v Le Mans!

8/17
Přehled fotografií
Zavřít
  • Model 8C 2300 Spider Corsa měl dvoumístnou karoserii Touring se sklopným předním oknem.
    Model 8C 2300 Spider Corsa měl dvoumístnou karoserii Touring se sklopným předním oknem.| Zdroj: Favcars
  • 8C 2300 Le Mans měl výřezy umožňující jezdci vysunout lokty ven při zatáčení.
    8C 2300 Le Mans měl výřezy umožňující jezdci vysunout lokty ven při zatáčení.| Zdroj: Fcaheritage
  • Před zadními koly byly umístěny schránky, ve kterých byla na jedné straně baterie a na druhé straně nářadí.
    Před zadními koly byly umístěny schránky, ve kterých byla na jedné straně baterie a na druhé straně nářadí.| Zdroj: The Automobile
  • Pro Alfy Romeo typická maska chladiče měla tvar připomínající antický řecký chrám. Úzké blatníky chránily posádku před blátem a vodou odstřikujícími od kol.
    Pro Alfy Romeo typická maska chladiče měla tvar připomínající antický řecký chrám. Úzké blatníky chránily posádku před blátem a vodou odstřikujícími od kol.| Zdroj: The Automobile
  • Vůz Alfa Romeo 8C 2300 vyhrál v roce 1931 a dalších třech letech 24hodinový závod v Le Mans.
    Vůz Alfa Romeo 8C 2300 vyhrál v roce 1931 a dalších třech letech 24hodinový závod v Le Mans.| Zdroj: Wikimedia
  • Vítězný vůz řídili Britové hrabě Howe a Sir Henry Birkin.
    Vítězný vůz řídili Britové hrabě Howe a Sir Henry Birkin.| Zdroj: Wikimedia
  • Roadster 8C 2300 Spider Corsa měl obě tuhé nápravy odpružené listovými pery.
    Roadster 8C 2300 Spider Corsa měl obě tuhé nápravy odpružené listovými pery.| Zdroj: Cutaways Drawings
  • Karoserii tohoto dvoumístného spideru 8C 2300 postavila karosárna Zagato.
    Karoserii tohoto dvoumístného spideru 8C 2300 postavila karosárna Zagato.| Zdroj: Ultimatecarpage
  • 8C 2300 Spider Monza s karoserií Zagato z roku 1931. Znak Ferrari před předním oknem odkazuje na závodní stál Scuderia Ferrari.
    8C 2300 Spider Monza s karoserií Zagato z roku 1931. Znak Ferrari před předním oknem odkazuje na závodní stál Scuderia Ferrari.| Zdroj: Classic Car Curation
  • Název Mille Miglia dostal vůz po úspěchu na 1000 mil v roce 1932. Vyhráli Borzacchini a Bignami na spideru 8C 2300 Touring.
    Název Mille Miglia dostal vůz po úspěchu na 1000 mil v roce 1932. Vyhráli Borzacchini a Bignami na spideru 8C 2300 Touring.| Zdroj: PicClick
  • Závodní 8C 2300 Monza s náhradním kolem umístěným na boku pomocí řemenů.
    Závodní 8C 2300 Monza s náhradním kolem umístěným na boku pomocí řemenů.| Zdroj: Alfa Romeo Museum
  • Závodní Alfa Romeo 8C 2300 Spider Monza, na kterém závodil Tazio Nuvolari.
    Závodní Alfa Romeo 8C 2300 Spider Monza, na kterém závodil Tazio Nuvolari.| Zdroj: Supercars
  • Na tomto voze 8C 2300 Monza vyhrál Nuvolari v roce 1932 Velkou cenu Monaka. Na obrázku je věrný model v poměru 8:1.
    Na tomto voze 8C 2300 Monza vyhrál Nuvolari v roce 1932 Velkou cenu Monaka. Na obrázku je věrný model v poměru 8:1.| Zdroj: Amalgam Collection
  • Model 8C 2300 Spider Corsa, nazývaný také Corto Mille Miglia měl dvoumístnou karoserii Touring. Před chladičem měl trojici světlometů.
    Model 8C 2300 Spider Corsa, nazývaný také Corto Mille Miglia měl dvoumístnou karoserii Touring. Před chladičem měl trojici světlometů.| Zdroj: Favcars
  • 8C 2300 Corto Mille Miglia měl vzadu často dvě náhradní drátová kola.
    8C 2300 Corto Mille Miglia měl vzadu často dvě náhradní drátová kola.| Zdroj: Favcars
  • Kabriolet Alfa Romeo 8C 2300 z roku 1933 s karoserií Castagna.
    Kabriolet Alfa Romeo 8C 2300 z roku 1933 s karoserií Castagna.| Zdroj: Pictures 4ever
  • Vzácný tourer Alfa Romeo 8C 2300 s karoserií od francouzské karosárny Figoni.
    Vzácný tourer Alfa Romeo 8C 2300 s karoserií od francouzské karosárny Figoni.| Zdroj: Favcars
Model 8C 2300 Spider Corsa měl dvoumístnou karoserii Touring se sklopným předním oknem.
8C 2300 Le Mans měl výřezy umožňující jezdci vysunout lokty ven při zatáčení.
Před zadními koly byly umístěny schránky, ve kterých byla na jedné straně baterie a na druhé straně nářadí.
Pro Alfy Romeo typická maska chladiče měla tvar připomínající antický řecký chrám. Úzké blatníky chránily posádku před blátem a vodou odstřikujícími od kol.
Vůz Alfa Romeo 8C 2300 vyhrál v roce 1931 a dalších třech letech 24hodinový závod v Le Mans.
Vítězný vůz řídili Britové hrabě Howe a Sir Henry Birkin.
Roadster 8C 2300 Spider Corsa měl obě tuhé nápravy odpružené listovými pery.
Karoserii tohoto dvoumístného spideru 8C 2300 postavila karosárna Zagato.
8C 2300 Spider Monza s karoserií Zagato z roku 1931. Znak Ferrari před předním oknem odkazuje na závodní stál Scuderia Ferrari.
Název Mille Miglia dostal vůz po úspěchu na 1000 mil v roce 1932. Vyhráli Borzacchini a Bignami na spideru 8C 2300 Touring.
Závodní 8C 2300 Monza s náhradním kolem umístěným na boku pomocí řemenů.
Závodní Alfa Romeo 8C 2300 Spider Monza, na kterém závodil Tazio Nuvolari.
Na tomto voze 8C 2300 Monza vyhrál Nuvolari v roce 1932 Velkou cenu Monaka. Na obrázku je věrný model v poměru 8:1.
Model 8C 2300 Spider Corsa, nazývaný také Corto Mille Miglia měl dvoumístnou karoserii Touring. Před chladičem měl trojici světlometů.
8C 2300 Corto Mille Miglia měl vzadu často dvě náhradní drátová kola.
Kabriolet Alfa Romeo 8C 2300 z roku 1933 s karoserií Castagna.
Vzácný tourer Alfa Romeo 8C 2300 s karoserií od francouzské karosárny Figoni.