Aprilia Tuono V4 1100 RR: Tenhle tuňák musí být nadívaný dynamitem!
2
/
16
Prohlédnout znovu
Aprilia Tuono V4 1100 RR: Tenhle tuňák musí být nadívaný dynamitem!
Aprilia Tuono V4 1100 RR: Tenhle tuňák musí být nadívaný dynamitem!
|
acz
Informací je na displeji drobným písmem napsáno hodně a za jízdy není snadné se rychle zorientovat
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Rovná, vyšší řídítka jsou hlavní výhodou proti nepohodlným supersportům. Menu nabízí bezpočet nastavení palubní elektroniky, chce to menší školení a zvyk.
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Působí robustně, ve skutečnosti je ale tuňák docela malý. Spolujezdec si moc pohodlí neužije.
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Motory už jsme viděli hezčí, ale to je tak jediná piha vidlicového čtyřválce. To, jak jede, nelze slovy popsat.
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel