Auta na plyn v hromadných garážích: Proč mají vjezd stále zakázán? A změní se to?

10/19
Přehled fotografií
Zavřít
  • Auta na plyn v hromadných garážích: Proč mají vjezd stále zakázán? A změní se to?
    Auta na plyn v hromadných garážích: Proč mají vjezd stále zakázán? A změní se to?| Zdroj: acz
  • S dlouhodobě testovanou Octavií G-Tec jsme jezdili v průměru za 3,9 kg/100 km, což při ceně 24 Kč/kg znamená náklady na palivo do koruny za kilometr
    S dlouhodobě testovanou Octavií G-Tec jsme jezdili v průměru za 3,9 kg/100 km, což při ceně 24 Kč/kg znamená náklady na palivo do koruny za kilometr| Zdroj: acz
  • Zajíždění do areálů ČSAD už nebývá nutné. Mezi novými plnicími stanicemi přibývá i samoobslužných terminálů, které fungují 24 hodin denně.
    Zajíždění do areálů ČSAD už nebývá nutné. Mezi novými plnicími stanicemi přibývá i samoobslužných terminálů, které fungují 24 hodin denně.| Zdroj: acz
  • Zajíždění do areálů ČSAD už nebývá nutné. Mezi novými plnicími stanicemi přibývá i samoobslužných terminálů, které fungují 24 hodin denně.
    Zajíždění do areálů ČSAD už nebývá nutné. Mezi novými plnicími stanicemi přibývá i samoobslužných terminálů, které fungují 24 hodin denně.| Zdroj: acz
  • Auta na plyn v hromadných garážích
    Auta na plyn v hromadných garážích| Zdroj: acz
  • Nepovolený vjezd za zákazovou značku do soukromého parkoviště řeší v ČR strážníci jen na oznámení. Hrozí za to pokuta do 2000 Kč.
    Nepovolený vjezd za zákazovou značku do soukromého parkoviště řeší v ČR strážníci jen na oznámení. Hrozí za to pokuta do 2000 Kč.| Zdroj: acz
  • Bezpečnostní ventil nádrže má pojistku z nízkotavného kovu. Při vysoké teplotě se otevře, aby nedošlo k přetlakování.
    Bezpečnostní ventil nádrže má pojistku z nízkotavného kovu. Při vysoké teplotě se otevře, aby nedošlo k přetlakování.| Zdroj: acz
  • Zanedbaná údržba starších vozů představuje největší riziko úniku plynu. Na snímku koroze bezpečnostního ventilu i nádrže.
    Zanedbaná údržba starších vozů představuje největší riziko úniku plynu. Na snímku koroze bezpečnostního ventilu i nádrže.| Zdroj: acz
  • Tankování je někdy zdlouhavější, záleží na výkonu kompresoru dané stanice
    Tankování je někdy zdlouhavější, záleží na výkonu kompresoru dané stanice| Zdroj: acz
  • U dieselového auta šlo o simulaci úmyslného žhářství, zapálena byla zadní sedadla politá akcelerantem hoření. Palivová nádrž vzdorovala 42 minut a tepelný výkon naftových výparů pomohl k rozšíření ohně do přední části.
    U dieselového auta šlo o simulaci úmyslného žhářství, zapálena byla zadní sedadla politá akcelerantem hoření. Palivová nádrž vzdorovala 42 minut a tepelný výkon naftových výparů pomohl k rozšíření ohně do přední části.| Zdroj: acz
  • Vůz na CNG technici zapálili dálkovou roznětkou v motorovém prostoru. K perforaci benzinové nádrže došlo po 25 minutách a o čtyři minuty později tepelné pojistky otevřely bezpečnostní tlakové ventily všech plynových nádrží. Následovala nejintenzivnější fá
    Vůz na CNG technici zapálili dálkovou roznětkou v motorovém prostoru. K perforaci benzinové nádrže došlo po 25 minutách a o čtyři minuty později tepelné pojistky otevřely bezpečnostní tlakové ventily všech plynových nádrží. Následovala nejintenzivnější fá| Zdroj: acz
  • Pravidelné revize prověřují úniky paliva elektrochemickým čidlem.
    Pravidelné revize prověřují úniky paliva elektrochemickým čidlem.| Zdroj: acz
  • K nádržím je však přístup až po demontáži krytu. Pokud si technici zjednoduší práci, nemusejí na nic přijít.
    K nádržím je však přístup až po demontáži krytu. Pokud si technici zjednoduší práci, nemusejí na nic přijít.| Zdroj: acz
  • Proudění z bezpečnostních ventilů plynových nádrží má složité zákonitosti, které mohou průběh požáru významně ovlivnit. Plyn je v nádrži pod tlakem až 200 barů a po otevření ventilů uniká ventily s otvory o průměru 3 mm.
    Proudění z bezpečnostních ventilů plynových nádrží má složité zákonitosti, které mohou průběh požáru významně ovlivnit. Plyn je v nádrži pod tlakem až 200 barů a po otevření ventilů uniká ventily s otvory o průměru 3 mm.| Zdroj: acz
  • Auta na plyn v hromadných garážích
    Auta na plyn v hromadných garážích| Zdroj: acz
  • Auta na plyn v hromadných garážích
    Auta na plyn v hromadných garážích| Zdroj: acz
  • Auta na plyn v hromadných garážích
    Auta na plyn v hromadných garážích| Zdroj: acz
  • Auta na plyn v hromadných garážích
    Auta na plyn v hromadných garážích| Zdroj: acz
  • Auta na plyn v hromadných garážích
    Auta na plyn v hromadných garážích| Zdroj: acz
Auta na plyn v hromadných garážích: Proč mají vjezd stále zakázán? A změní se to?
S dlouhodobě testovanou Octavií G-Tec jsme jezdili v průměru za 3,9 kg/100 km, což při ceně 24 Kč/kg znamená náklady na palivo do koruny za kilometr
Zajíždění do areálů ČSAD už nebývá nutné. Mezi novými plnicími stanicemi přibývá i samoobslužných terminálů, které fungují 24 hodin denně.
Zajíždění do areálů ČSAD už nebývá nutné. Mezi novými plnicími stanicemi přibývá i samoobslužných terminálů, které fungují 24 hodin denně.
Auta na plyn v hromadných garážích
Nepovolený vjezd za zákazovou značku do soukromého parkoviště řeší v ČR strážníci jen na oznámení. Hrozí za to pokuta do 2000 Kč.
Bezpečnostní ventil nádrže má pojistku z nízkotavného kovu. Při vysoké teplotě se otevře, aby nedošlo k přetlakování.
Zanedbaná údržba starších vozů představuje největší riziko úniku plynu. Na snímku koroze bezpečnostního ventilu i nádrže.
Tankování je někdy zdlouhavější, záleží na výkonu kompresoru dané stanice
U dieselového auta šlo o simulaci úmyslného žhářství, zapálena byla zadní sedadla politá akcelerantem hoření. Palivová nádrž vzdorovala 42 minut a tepelný výkon naftových výparů pomohl k rozšíření ohně do přední části.
Vůz na CNG technici zapálili dálkovou roznětkou v motorovém prostoru. K perforaci benzinové nádrže došlo po 25 minutách a o čtyři minuty později tepelné pojistky otevřely bezpečnostní tlakové ventily všech plynových nádrží. Následovala nejintenzivnější fá
Pravidelné revize prověřují úniky paliva elektrochemickým čidlem.
K nádržím je však přístup až po demontáži krytu. Pokud si technici zjednoduší práci, nemusejí na nic přijít.
Proudění z bezpečnostních ventilů plynových nádrží má složité zákonitosti, které mohou průběh požáru významně ovlivnit. Plyn je v nádrži pod tlakem až 200 barů a po otevření ventilů uniká ventily s otvory o průměru 3 mm.
Auta na plyn v hromadných garážích
Auta na plyn v hromadných garážích
Auta na plyn v hromadných garážích
Auta na plyn v hromadných garážích
Auta na plyn v hromadných garážích