Autobusy MAN na CNG - Expanze

7/9
Přehled fotografií
Zavřít
  • Autobusy MAN na CNG - Expanze
    Autobusy MAN na CNG - Expanze| Zdroj: acz
  • MAN
    MAN| Zdroj: acz
  • Autobusy CNG mohou nabízet nízkopodlažní provedení
    Autobusy CNG mohou nabízet nízkopodlažní provedení| Zdroj: acz
  • MAN
    MAN| Zdroj: acz
  • Autobus MAN CNG s pravostranným řízením směruje na britský trh
    Autobus MAN CNG s pravostranným řízením směruje na britský trh| Zdroj: acz
  • Mezi autobusy MAN s pohonem na zemní plyn dominují dvanáctimetrová provedení
    Mezi autobusy MAN s pohonem na zemní plyn dominují dvanáctimetrová provedení| Zdroj: acz
  • Šestiválec E2876 LUH3 o výkonu 228 kW splňuje požadavek EEV a má dostatek síly i pro kloubové autobusy
    Šestiválec E2876 LUH3 o výkonu 228 kW splňuje požadavek EEV a má dostatek síly i pro kloubové autobusy| Zdroj: acz
  • Agregát E0836 LOH01 tvoří základní plynovou motorizaci a je dostupný již dva roky
    Agregát E0836 LOH01 tvoří základní plynovou motorizaci a je dostupný již dva roky| Zdroj: acz
  • Podvozek Low Entry 18.310 CNG nabízí výkon 228 kW (310 k) a pravostranné řízení. Společnost dodala 180 těchto autobusů do australského města Brisbane.
    Podvozek Low Entry 18.310 CNG nabízí výkon 228 kW (310 k) a pravostranné řízení. Společnost dodala 180 těchto autobusů do australského města Brisbane.| Zdroj: acz
Autobusy MAN na CNG - Expanze
MAN
Autobusy CNG mohou nabízet nízkopodlažní provedení
MAN
Autobus MAN CNG s pravostranným řízením směruje na britský trh
Mezi autobusy MAN s pohonem na zemní plyn dominují dvanáctimetrová provedení
Šestiválec E2876 LUH3 o výkonu 228 kW splňuje požadavek EEV a má dostatek síly i pro kloubové autobusy
Agregát E0836 LOH01 tvoří základní plynovou motorizaci a je dostupný již dva roky
Podvozek Low Entry 18.310 CNG nabízí výkon 228 kW (310 k) a pravostranné řízení. Společnost dodala 180 těchto autobusů do australského města Brisbane.