Autobusy s alternativním pohonem Iveco Irisbus: Sedm až osmnáct metrů
5
/
9
Prohlédnout znovu
Autobusy s alternativním pohonem Iveco Irisbus: Sedm až osmnáct metrů
Autobusy s alternativním pohonem Iveco Irisbus: Sedm až osmnáct metrů
|
acz
Pohon na zemní plyn nijak neomezuje nízkopodlažní koncepci Citelisu
|
acz
Cestující na prostornosti vliv hybridního pohonu nepoznají
|
acz
Iveco
|
acz
EcoDaily v závislosti na celkové hmotnosti přepraví 19, nebo 24 cestujících
|
acz
Hybridní jednotka má podobně jako verze CNG nástavec na střeše. V tomto případě pro akumulátory, měniče a další součásti.
|
acz
Vznětová jednotka nepotřebuje starter, jeho funkci plní na ni napojený generátor proudu pro elektromotor
|
acz
Plynové nádrže našly místo na střeše pod vkusným krytem
|
acz
Za příplatek lze k Citelisu získat několik variant nástupní rampy pro vozíčkáře
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu