Autobusy s alternativním pohonem Mercedes-Benz: Mnoho možností

6/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Autobusy s alternativním pohonem Mercedes-Benz: Mnoho možností
    Autobusy s alternativním pohonem Mercedes-Benz: Mnoho možností| Zdroj: acz
  • Hybridní mercedes jsme vyzkoušeli osobně
    Hybridní mercedes jsme vyzkoušeli osobně| Zdroj: acz
  • Citaro G BlueTec Hybrid používá sériovou koncepci s možností vypnutí motoru a jízdy jen na elektřinu
    Citaro G BlueTec Hybrid používá sériovou koncepci s možností vypnutí motoru a jízdy jen na elektřinu| Zdroj: acz
  • Zemní plyn tvoří velmi levné palivo
    Zemní plyn tvoří velmi levné palivo| Zdroj: acz
  • FuelCell Hybrid používá k pohonu vodík a elektromotor o výkonu 200 kW. Hybrid pro sedmdesát cestujících má jízdní dosah přibližně 300 km a maximální rychlost 80 km/h.
    FuelCell Hybrid používá k pohonu vodík a elektromotor o výkonu 200 kW. Hybrid pro sedmdesát cestujících má jízdní dosah přibližně 300 km a maximální rychlost 80 km/h.| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Elektřinu obstarává 4,8litrový čtyřválec spolu s rekuperací kinetické energie
    Elektřinu obstarává 4,8litrový čtyřválec spolu s rekuperací kinetické energie| Zdroj: acz
  • Elektromotory umístěné v nábojích kol má diesel-elektrické citaro
    Elektromotory umístěné v nábojích kol má diesel-elektrické citaro| Zdroj: acz
  • Akumulátory BlueTec Hybridu se nacházejí na střeše uprostřed vozidla
    Akumulátory BlueTec Hybridu se nacházejí na střeše uprostřed vozidla| Zdroj: acz
  • Pod tlakem 20 MPa je CNG uchováváno v plasto-kompozitových nádržích na střeše
    Pod tlakem 20 MPa je CNG uchováváno v plasto-kompozitových nádržích na střeše| Zdroj: acz
Autobusy s alternativním pohonem Mercedes-Benz: Mnoho možností
Hybridní mercedes jsme vyzkoušeli osobně
Citaro G BlueTec Hybrid používá sériovou koncepci s možností vypnutí motoru a jízdy jen na elektřinu
Zemní plyn tvoří velmi levné palivo
FuelCell Hybrid používá k pohonu vodík a elektromotor o výkonu 200 kW. Hybrid pro sedmdesát cestujících má jízdní dosah přibližně 300 km a maximální rychlost 80 km/h.
Mercedes-Benz
Elektřinu obstarává 4,8litrový čtyřválec spolu s rekuperací kinetické energie
Elektromotory umístěné v nábojích kol má diesel-elektrické citaro
Akumulátory BlueTec Hybridu se nacházejí na střeše uprostřed vozidla
Pod tlakem 20 MPa je CNG uchováváno v plasto-kompozitových nádržích na střeše