Reprezentativní průřez současným výrobním programem společnosti Temsa. Zleva Tourmalin IC, Mistral IC, Opalin, Safari RD, Safari HD a Diamond.|
Zdroj: acz
V továrnách v Turecku a nově i Egyptě Temsa ročně vyrobí asi 1000 autobusů, 2500 midibusů a 7500 návěsů, nemluvě o LUV, nákladních automobilech nebo stavebních strojích|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Temsa Opalin byla na konci ledna homologována pro český trh.|
Zdroj: acz
Tento osmimetrový autobus nabízí 31 až 35 cestujícím vysokou úroveň komfortu.|
Zdroj: acz
Pracoviště řidiče Opalinu, řadový čtyř nebo šestiválec MAN je umístěn za přední nápravou|
Zdroj: acz
Pohodlný Opalin byl na veletrhu v Kortrijku označen za nejpohodlnější autobus své třídy (2005), ale od té doby jej výrobce významně modernizoval|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Dálková Temsa Safari HD 12 nebo 13 má samonosnou karoserii s vysokým podílem nerezové oceli a kvalitní galvanickou úpravu panelů|
Zdroj: acz
Úspěch moderního safari otevřel turecké značce průnik i na nejnáročnější západoevropské trhy.|
Zdroj: acz
Za pozornost stojí nevtíravě elegantní design i ergonomické ztvárnění přístrojové desky.|
Zdroj: acz
Pohled do interiéru Temsy Safari HD s LCD displeji, kvalitním čalouněním a dostatečnou nabídkou prostoru|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Autobusem America TS 35 Temsa pronikla i do USA.|
Zdroj: acz
Ostatně kromě evropských motorů používá také produkty značek Cummins a Caterpillar.|
Zdroj: acz
Příkladem městského autobusu je Temsa Avenue. K nám se (zatím) nedováží.|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Meziměstský Metropol C pamatuje také na přepravu tělesně postižených nebo rodičů s kočárky|
Zdroj: acz