Autobusy Temsa: Příchod do Česka
7
/
19
Prohlédnout znovu
Autobusy Temsa: Příchod do Česka
Reprezentativní průřez současným výrobním programem společnosti Temsa. Zleva Tourmalin IC, Mistral IC, Opalin, Safari RD, Safari HD a Diamond.
|
acz
V továrnách v Turecku a nově i Egyptě Temsa ročně vyrobí asi 1000 autobusů, 2500 midibusů a 7500 návěsů, nemluvě o LUV, nákladních automobilech nebo stavebních strojích
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Temsa Opalin byla na konci ledna homologována pro český trh.
|
acz
Tento osmimetrový autobus nabízí 31 až 35 cestujícím vysokou úroveň komfortu.
|
acz
Pracoviště řidiče Opalinu, řadový čtyř nebo šestiválec MAN je umístěn za přední nápravou
|
acz
Pohodlný Opalin byl na veletrhu v Kortrijku označen za nejpohodlnější autobus své třídy (2005), ale od té doby jej výrobce významně modernizoval
|
acz
Abarth
|
acz
Dálková Temsa Safari HD 12 nebo 13 má samonosnou karoserii s vysokým podílem nerezové oceli a kvalitní galvanickou úpravu panelů
|
acz
Úspěch moderního safari otevřel turecké značce průnik i na nejnáročnější západoevropské trhy.
|
acz
Za pozornost stojí nevtíravě elegantní design i ergonomické ztvárnění přístrojové desky.
|
acz
Pohled do interiéru Temsy Safari HD s LCD displeji, kvalitním čalouněním a dostatečnou nabídkou prostoru
|
acz
Abarth
|
acz
Autobusem America TS 35 Temsa pronikla i do USA.
|
acz
Ostatně kromě evropských motorů používá také produkty značek Cummins a Caterpillar.
|
acz
Příkladem městského autobusu je Temsa Avenue. K nám se (zatím) nedováží.
|
acz
Abarth
|
acz
Meziměstský Metropol C pamatuje také na přepravu tělesně postižených nebo rodičů s kočárky
|
acz
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!