V USA se nedávno dražila spousta vzácných aut. Tohle je 20 nejdražších
83
/
299
Prohlédnout znovu
V USA se nedávno dražila spousta vzácných aut. Tohle je 20 nejdražších
Ilustrační foto
|
Auto.cz
Aston Martin DB4 GT z roku 1961 se vydražil za 3.305.000 dolarů, tedy v přepočtu za asi 71,86 mil. Kč.
|
goodingco.com
Aston Martin DB4 GT z roku 1961 se vydražil za 3.305.000 dolarů, tedy v přepočtu za asi 71,86 mil. Kč.
|
goodingco.com
Aston Martin DB4 GT z roku 1961 se vydražil za 3.305.000 dolarů, tedy v přepočtu za asi 71,86 mil. Kč.
|
goodingco.com
Aston Martin DB4 GT z roku 1961 se vydražil za 3.305.000 dolarů, tedy v přepočtu za asi 71,86 mil. Kč.
|
goodingco.com
Aston Martin DB4 GT z roku 1961 se vydražil za 3.305.000 dolarů, tedy v přepočtu za asi 71,86 mil. Kč.
|
goodingco.com
Aston Martin DB4 GT z roku 1961 se vydražil za 3.305.000 dolarů, tedy v přepočtu za asi 71,86 mil. Kč.
|
goodingco.com
Aston Martin DB4 GT z roku 1961 se vydražil za 3.305.000 dolarů, tedy v přepočtu za asi 71,86 mil. Kč.
|
goodingco.com
Aston Martin DB4 GT z roku 1961 se vydražil za 3.305.000 dolarů, tedy v přepočtu za asi 71,86 mil. Kč.
|
goodingco.com
Aston Martin DB4 GT z roku 1961 se vydražil za 3.305.000 dolarů, tedy v přepočtu za asi 71,86 mil. Kč.
|
goodingco.com
Aston Martin DB4 GT z roku 1961 se vydražil za 3.305.000 dolarů, tedy v přepočtu za asi 71,86 mil. Kč.
|
goodingco.com
Aston Martin DB4 GT z roku 1961 se vydražil za 3.305.000 dolarů, tedy v přepočtu za asi 71,86 mil. Kč.
|
goodingco.com
Aston Martin DB4 GT z roku 1961 se vydražil za 3.305.000 dolarů, tedy v přepočtu za asi 71,86 mil. Kč.
|
goodingco.com
Aston Martin DB4 GT z roku 1961 se vydražil za 3.305.000 dolarů, tedy v přepočtu za asi 71,86 mil. Kč.
|
goodingco.com
Aston Martin DB4 GT z roku 1961 se vydražil za 3.305.000 dolarů, tedy v přepočtu za asi 71,86 mil. Kč.
|
goodingco.com
Aston Martin DB4 GT z roku 1961 se vydražil za 3.305.000 dolarů, tedy v přepočtu za asi 71,86 mil. Kč.
|
goodingco.com
Ferrari Enzo z roku 2002 se vydražilo za 3.360.000 dolarů, tedy v přepočtu za zhruba 73 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari Enzo z roku 2002 se vydražilo za 3.360.000 dolarů, tedy v přepočtu za zhruba 73 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari Enzo z roku 2002 se vydražilo za 3.360.000 dolarů, tedy v přepočtu za zhruba 73 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari Enzo z roku 2002 se vydražilo za 3.360.000 dolarů, tedy v přepočtu za zhruba 73 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari Enzo z roku 2002 se vydražilo za 3.360.000 dolarů, tedy v přepočtu za zhruba 73 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari Enzo z roku 2002 se vydražilo za 3.360.000 dolarů, tedy v přepočtu za zhruba 73 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari Enzo z roku 2002 se vydražilo za 3.360.000 dolarů, tedy v přepočtu za zhruba 73 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari Enzo z roku 2002 se vydražilo za 3.360.000 dolarů, tedy v přepočtu za zhruba 73 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari Enzo z roku 2002 se vydražilo za 3.360.000 dolarů, tedy v přepočtu za zhruba 73 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari Enzo z roku 2002 se vydražilo za 3.360.000 dolarů, tedy v přepočtu za zhruba 73 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari Enzo z roku 2002 se vydražilo za 3.360.000 dolarů, tedy v přepočtu za zhruba 73 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari Enzo z roku 2002 se vydražilo za 3.360.000 dolarů, tedy v přepočtu za zhruba 73 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari Enzo z roku 2002 se vydražilo za 3.360.000 dolarů, tedy v přepočtu za zhruba 73 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari Enzo z roku 2002 se vydražilo za 3.360.000 dolarů, tedy v přepočtu za zhruba 73 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari Enzo z roku 2002 se vydražilo za 3.360.000 dolarů, tedy v přepočtu za zhruba 73 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Porsche 911 R z roku 1968 se prodalo za 3.360.000 dolarů, což je v přepočtu asi 73 milionů korun.
|
RM Sotheby's
Porsche 911 R z roku 1968 se prodalo za 3.360.000 dolarů, což je v přepočtu asi 73 milionů korun.
|
RM Sotheby's
Porsche 911 R z roku 1968 se prodalo za 3.360.000 dolarů, což je v přepočtu asi 73 milionů korun.
|
RM Sotheby's
Porsche 911 R z roku 1968 se prodalo za 3.360.000 dolarů, což je v přepočtu asi 73 milionů korun.
|
RM Sotheby's
Porsche 911 R z roku 1968 se prodalo za 3.360.000 dolarů, což je v přepočtu asi 73 milionů korun.
|
RM Sotheby's
Porsche 911 R z roku 1968 se prodalo za 3.360.000 dolarů, což je v přepočtu asi 73 milionů korun.
|
RM Sotheby's
Porsche 911 R z roku 1968 se prodalo za 3.360.000 dolarů, což je v přepočtu asi 73 milionů korun.
|
RM Sotheby's
Porsche 911 R z roku 1968 se prodalo za 3.360.000 dolarů, což je v přepočtu asi 73 milionů korun.
|
RM Sotheby's
Porsche 911 R z roku 1968 se prodalo za 3.360.000 dolarů, což je v přepočtu asi 73 milionů korun.
|
RM Sotheby's
Porsche 911 R z roku 1968 se prodalo za 3.360.000 dolarů, což je v přepočtu asi 73 milionů korun.
|
RM Sotheby's
Porsche 911 R z roku 1968 se prodalo za 3.360.000 dolarů, což je v přepočtu asi 73 milionů korun.
|
RM Sotheby's
Porsche 911 R z roku 1968 se prodalo za 3.360.000 dolarů, což je v přepočtu asi 73 milionů korun.
|
RM Sotheby's
Porsche 911 R z roku 1968 se prodalo za 3.360.000 dolarů, což je v přepočtu asi 73 milionů korun.
|
RM Sotheby's
Porsche 911 R z roku 1968 se prodalo za 3.360.000 dolarů, což je v přepočtu asi 73 milionů korun.
|
RM Sotheby's
Porsche 911 R z roku 1968 se prodalo za 3.360.000 dolarů, což je v přepočtu asi 73 milionů korun.
|
RM Sotheby's
Za Ferrari LaFerrari z roku 2014 nový majitel zaplatil 3,41 milionu dolarů, tedy 74,18 milionu korun.
|
mecum.com
Za Ferrari LaFerrari z roku 2014 nový majitel zaplatil 3,41 milionu dolarů, tedy 74,18 milionu korun.
|
mecum.com
Za Ferrari LaFerrari z roku 2014 nový majitel zaplatil 3,41 milionu dolarů, tedy 74,18 milionu korun.
|
mecum.com
Za Ferrari LaFerrari z roku 2014 nový majitel zaplatil 3,41 milionu dolarů, tedy 74,18 milionu korun.
|
mecum.com
Za Ferrari LaFerrari z roku 2014 nový majitel zaplatil 3,41 milionu dolarů, tedy 74,18 milionu korun.
|
mecum.com
Za Ferrari LaFerrari z roku 2014 nový majitel zaplatil 3,41 milionu dolarů, tedy 74,18 milionu korun.
|
mecum.com
Za Ferrari LaFerrari z roku 2014 nový majitel zaplatil 3,41 milionu dolarů, tedy 74,18 milionu korun.
|
mecum.com
Za Ferrari LaFerrari z roku 2014 nový majitel zaplatil 3,41 milionu dolarů, tedy 74,18 milionu korun.
|
mecum.com
Za Ferrari LaFerrari z roku 2014 nový majitel zaplatil 3,41 milionu dolarů, tedy 74,18 milionu korun.
|
mecum.com
Za Ferrari LaFerrari z roku 2014 nový majitel zaplatil 3,41 milionu dolarů, tedy 74,18 milionu korun.
|
mecum.com
Za Ferrari LaFerrari z roku 2014 nový majitel zaplatil 3,41 milionu dolarů, tedy 74,18 milionu korun.
|
mecum.com
Za Ferrari LaFerrari z roku 2014 nový majitel zaplatil 3,41 milionu dolarů, tedy 74,18 milionu korun.
|
mecum.com
Za Ferrari LaFerrari z roku 2014 nový majitel zaplatil 3,41 milionu dolarů, tedy 74,18 milionu korun.
|
mecum.com
Za Ferrari LaFerrari z roku 2014 nový majitel zaplatil 3,41 milionu dolarů, tedy 74,18 milionu korun.
|
mecum.com
Za Ferrari LaFerrari z roku 2014 nový majitel zaplatil 3,41 milionu dolarů, tedy 74,18 milionu korun.
|
mecum.com
Ferrari F60 America z roku 2016 se vydražilo za 3.635.000 dolarů (79 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Ferrari F60 America z roku 2016 se vydražilo za 3.635.000 dolarů (79 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Ferrari F60 America z roku 2016 se vydražilo za 3.635.000 dolarů (79 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Ferrari F60 America z roku 2016 se vydražilo za 3.635.000 dolarů (79 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Ferrari F60 America z roku 2016 se vydražilo za 3.635.000 dolarů (79 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Ferrari F60 America z roku 2016 se vydražilo za 3.635.000 dolarů (79 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Ferrari F60 America z roku 2016 se vydražilo za 3.635.000 dolarů (79 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Ferrari F60 America z roku 2016 se vydražilo za 3.635.000 dolarů (79 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Ferrari F60 America z roku 2016 se vydražilo za 3.635.000 dolarů (79 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Ferrari F60 America z roku 2016 se vydražilo za 3.635.000 dolarů (79 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Ferrari F60 America z roku 2016 se vydražilo za 3.635.000 dolarů (79 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Ferrari F60 America z roku 2016 se vydražilo za 3.635.000 dolarů (79 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Ferrari F60 America z roku 2016 se vydražilo za 3.635.000 dolarů (79 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Ferrari F60 America z roku 2016 se vydražilo za 3.635.000 dolarů (79 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Ferrari F60 America z roku 2016 se vydražilo za 3.635.000 dolarů (79 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Ferrari 275 GTB/4 z roku 1967 nového vlastníka stálo 3.662.500 dolarů, tedy 79,67 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 275 GTB/4 z roku 1967 nového vlastníka stálo 3.662.500 dolarů, tedy 79,67 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 275 GTB/4 z roku 1967 nového vlastníka stálo 3.662.500 dolarů, tedy 79,67 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 275 GTB/4 z roku 1967 nového vlastníka stálo 3.662.500 dolarů, tedy 79,67 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 275 GTB/4 z roku 1967 nového vlastníka stálo 3.662.500 dolarů, tedy 79,67 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 275 GTB/4 z roku 1967 nového vlastníka stálo 3.662.500 dolarů, tedy 79,67 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 275 GTB/4 z roku 1967 nového vlastníka stálo 3.662.500 dolarů, tedy 79,67 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 275 GTB/4 z roku 1967 nového vlastníka stálo 3.662.500 dolarů, tedy 79,67 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 275 GTB/4 z roku 1967 nového vlastníka stálo 3.662.500 dolarů, tedy 79,67 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 275 GTB/4 z roku 1967 nového vlastníka stálo 3.662.500 dolarů, tedy 79,67 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 275 GTB/4 z roku 1967 nového vlastníka stálo 3.662.500 dolarů, tedy 79,67 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 275 GTB/4 z roku 1967 nového vlastníka stálo 3.662.500 dolarů, tedy 79,67 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 275 GTB/4 z roku 1967 nového vlastníka stálo 3.662.500 dolarů, tedy 79,67 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 275 GTB/4 z roku 1967 nového vlastníka stálo 3.662.500 dolarů, tedy 79,67 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 275 GTB/4 z roku 1967 nového vlastníka stálo 3.662.500 dolarů, tedy 79,67 milionu korun.
|
goodingco.com
Aston Martin DB4 GT Lightweight z roku 1959 mění majitele za 3.855.000 dolarů (83,86 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Lightweight z roku 1959 mění majitele za 3.855.000 dolarů (83,86 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Lightweight z roku 1959 mění majitele za 3.855.000 dolarů (83,86 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Lightweight z roku 1959 mění majitele za 3.855.000 dolarů (83,86 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Lightweight z roku 1959 mění majitele za 3.855.000 dolarů (83,86 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Lightweight z roku 1959 mění majitele za 3.855.000 dolarů (83,86 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Lightweight z roku 1959 mění majitele za 3.855.000 dolarů (83,86 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Lightweight z roku 1959 mění majitele za 3.855.000 dolarů (83,86 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Lightweight z roku 1959 mění majitele za 3.855.000 dolarů (83,86 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Lightweight z roku 1959 mění majitele za 3.855.000 dolarů (83,86 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Lightweight z roku 1959 mění majitele za 3.855.000 dolarů (83,86 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Lightweight z roku 1959 mění majitele za 3.855.000 dolarů (83,86 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Lightweight z roku 1959 mění majitele za 3.855.000 dolarů (83,86 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Lightweight z roku 1959 mění majitele za 3.855.000 dolarů (83,86 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Lightweight z roku 1959 mění majitele za 3.855.000 dolarů (83,86 mil. Kč)
|
RM Sotheby's
Za stejnou částku, tedy 3,855 mil. dolarů (83,86 mil. Kč), bylo vydraženo také Ferrari 166 MM Spider Series II z roku 1953.
|
RM Sotheby's
Za stejnou částku, tedy 3,855 mil. dolarů (83,86 mil. Kč), bylo vydraženo také Ferrari 166 MM Spider Series II z roku 1953.
|
RM Sotheby's
Za stejnou částku, tedy 3,855 mil. dolarů (83,86 mil. Kč), bylo vydraženo také Ferrari 166 MM Spider Series II z roku 1953.
|
RM Sotheby's
Za stejnou částku, tedy 3,855 mil. dolarů (83,86 mil. Kč), bylo vydraženo také Ferrari 166 MM Spider Series II z roku 1953.
|
RM Sotheby's
Za stejnou částku, tedy 3,855 mil. dolarů (83,86 mil. Kč), bylo vydraženo také Ferrari 166 MM Spider Series II z roku 1953.
|
RM Sotheby's
Za stejnou částku, tedy 3,855 mil. dolarů (83,86 mil. Kč), bylo vydraženo také Ferrari 166 MM Spider Series II z roku 1953.
|
RM Sotheby's
Za stejnou částku, tedy 3,855 mil. dolarů (83,86 mil. Kč), bylo vydraženo také Ferrari 166 MM Spider Series II z roku 1953.
|
RM Sotheby's
Za stejnou částku, tedy 3,855 mil. dolarů (83,86 mil. Kč), bylo vydraženo také Ferrari 166 MM Spider Series II z roku 1953.
|
RM Sotheby's
Za stejnou částku, tedy 3,855 mil. dolarů (83,86 mil. Kč), bylo vydraženo také Ferrari 166 MM Spider Series II z roku 1953.
|
RM Sotheby's
Za stejnou částku, tedy 3,855 mil. dolarů (83,86 mil. Kč), bylo vydraženo také Ferrari 166 MM Spider Series II z roku 1953.
|
RM Sotheby's
Za stejnou částku, tedy 3,855 mil. dolarů (83,86 mil. Kč), bylo vydraženo také Ferrari 166 MM Spider Series II z roku 1953.
|
RM Sotheby's
Za stejnou částku, tedy 3,855 mil. dolarů (83,86 mil. Kč), bylo vydraženo také Ferrari 166 MM Spider Series II z roku 1953.
|
RM Sotheby's
Za stejnou částku, tedy 3,855 mil. dolarů (83,86 mil. Kč), bylo vydraženo také Ferrari 166 MM Spider Series II z roku 1953.
|
RM Sotheby's
Za stejnou částku, tedy 3,855 mil. dolarů (83,86 mil. Kč), bylo vydraženo také Ferrari 166 MM Spider Series II z roku 1953.
|
RM Sotheby's
Za stejnou částku, tedy 3,855 mil. dolarů (83,86 mil. Kč), bylo vydraženo také Ferrari 166 MM Spider Series II z roku 1953.
|
RM Sotheby's
Duesenberg Model J Convertible-Coupe z roku 1930 nového majitele stál 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
goodingco.com
Duesenberg Model J Convertible-Coupe z roku 1930 nového majitele stál 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
goodingco.com
Duesenberg Model J Convertible-Coupe z roku 1930 nového majitele stál 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
goodingco.com
Duesenberg Model J Convertible-Coupe z roku 1930 nového majitele stál 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
goodingco.com
Duesenberg Model J Convertible-Coupe z roku 1930 nového majitele stál 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
goodingco.com
Duesenberg Model J Convertible-Coupe z roku 1930 nového majitele stál 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
goodingco.com
Duesenberg Model J Convertible-Coupe z roku 1930 nového majitele stál 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
goodingco.com
Duesenberg Model J Convertible-Coupe z roku 1930 nového majitele stál 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
goodingco.com
Duesenberg Model J Convertible-Coupe z roku 1930 nového majitele stál 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
goodingco.com
Duesenberg Model J Convertible-Coupe z roku 1930 nového majitele stál 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
goodingco.com
Duesenberg Model J Convertible-Coupe z roku 1930 nového majitele stál 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
goodingco.com
Duesenberg Model J Convertible-Coupe z roku 1930 nového majitele stál 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
goodingco.com
Duesenberg Model J Convertible-Coupe z roku 1930 nového majitele stál 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
goodingco.com
Duesenberg Model J Convertible-Coupe z roku 1930 nového majitele stál 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
goodingco.com
Duesenberg Model J Convertible-Coupe z roku 1930 nového majitele stál 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari F50 z roku 1995 bylo vydraženo za 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
RM Sotheby's
Ferrari F50 z roku 1995 bylo vydraženo za 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
RM Sotheby's
Ferrari F50 z roku 1995 bylo vydraženo za 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
RM Sotheby's
Ferrari F50 z roku 1995 bylo vydraženo za 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
RM Sotheby's
Ferrari F50 z roku 1995 bylo vydraženo za 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
RM Sotheby's
Ferrari F50 z roku 1995 bylo vydraženo za 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
RM Sotheby's
Ferrari F50 z roku 1995 bylo vydraženo za 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
RM Sotheby's
Ferrari F50 z roku 1995 bylo vydraženo za 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
RM Sotheby's
Ferrari F50 z roku 1995 bylo vydraženo za 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
RM Sotheby's
Ferrari F50 z roku 1995 bylo vydraženo za 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
RM Sotheby's
Ferrari F50 z roku 1995 bylo vydraženo za 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
RM Sotheby's
Ferrari F50 z roku 1995 bylo vydraženo za 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
RM Sotheby's
Ferrari F50 z roku 1995 bylo vydraženo za 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
RM Sotheby's
Ferrari F50 z roku 1995 bylo vydraženo za 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
RM Sotheby's
Ferrari F50 z roku 1995 bylo vydraženo za 3.965.000 dolarů, tedy 86,25 milionu korun.
|
RM Sotheby's
Za Shelby Cobra 289 Cobra Works z roku 1963 někdo zaplatil 4.130.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 89,84 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Za Shelby Cobra 289 Cobra Works z roku 1963 někdo zaplatil 4.130.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 89,84 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Za Shelby Cobra 289 Cobra Works z roku 1963 někdo zaplatil 4.130.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 89,84 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Za Shelby Cobra 289 Cobra Works z roku 1963 někdo zaplatil 4.130.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 89,84 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Za Shelby Cobra 289 Cobra Works z roku 1963 někdo zaplatil 4.130.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 89,84 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Za Shelby Cobra 289 Cobra Works z roku 1963 někdo zaplatil 4.130.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 89,84 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Za Shelby Cobra 289 Cobra Works z roku 1963 někdo zaplatil 4.130.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 89,84 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Za Shelby Cobra 289 Cobra Works z roku 1963 někdo zaplatil 4.130.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 89,84 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Za Shelby Cobra 289 Cobra Works z roku 1963 někdo zaplatil 4.130.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 89,84 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Za Shelby Cobra 289 Cobra Works z roku 1963 někdo zaplatil 4.130.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 89,84 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Za Shelby Cobra 289 Cobra Works z roku 1963 někdo zaplatil 4.130.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 89,84 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Za Shelby Cobra 289 Cobra Works z roku 1963 někdo zaplatil 4.130.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 89,84 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Za Shelby Cobra 289 Cobra Works z roku 1963 někdo zaplatil 4.130.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 89,84 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Za Shelby Cobra 289 Cobra Works z roku 1963 někdo zaplatil 4.130.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 89,84 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Za Shelby Cobra 289 Cobra Works z roku 1963 někdo zaplatil 4.130.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 89,84 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari 250 GT Series I Cabriolet z roku 1958 bylo vydraženo za 4.405.000 dolarů (95,82 mil. Kč).
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT Series I Cabriolet z roku 1958 bylo vydraženo za 4.405.000 dolarů (95,82 mil. Kč).
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT Series I Cabriolet z roku 1958 bylo vydraženo za 4.405.000 dolarů (95,82 mil. Kč).
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT Series I Cabriolet z roku 1958 bylo vydraženo za 4.405.000 dolarů (95,82 mil. Kč).
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT Series I Cabriolet z roku 1958 bylo vydraženo za 4.405.000 dolarů (95,82 mil. Kč).
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT Series I Cabriolet z roku 1958 bylo vydraženo za 4.405.000 dolarů (95,82 mil. Kč).
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT Series I Cabriolet z roku 1958 bylo vydraženo za 4.405.000 dolarů (95,82 mil. Kč).
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT Series I Cabriolet z roku 1958 bylo vydraženo za 4.405.000 dolarů (95,82 mil. Kč).
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT Series I Cabriolet z roku 1958 bylo vydraženo za 4.405.000 dolarů (95,82 mil. Kč).
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT Series I Cabriolet z roku 1958 bylo vydraženo za 4.405.000 dolarů (95,82 mil. Kč).
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT Series I Cabriolet z roku 1958 bylo vydraženo za 4.405.000 dolarů (95,82 mil. Kč).
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT Series I Cabriolet z roku 1958 bylo vydraženo za 4.405.000 dolarů (95,82 mil. Kč).
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT Series I Cabriolet z roku 1958 bylo vydraženo za 4.405.000 dolarů (95,82 mil. Kč).
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT Series I Cabriolet z roku 1958 bylo vydraženo za 4.405.000 dolarů (95,82 mil. Kč).
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT Series I Cabriolet z roku 1958 bylo vydraženo za 4.405.000 dolarů (95,82 mil. Kč).
|
goodingco.com
Za Mercedes-Benz 26/120/180 S-Type Supercharged z roku 1928 nový majitel zaplatí 5,395,000 dolarů, tedy 117,3 milionu korun.
|
bonhams.com
Za Mercedes-Benz 26/120/180 S-Type Supercharged z roku 1928 nový majitel zaplatí 5,395,000 dolarů, tedy 117,3 milionu korun.
|
bonhams.com
Za Mercedes-Benz 26/120/180 S-Type Supercharged z roku 1928 nový majitel zaplatí 5,395,000 dolarů, tedy 117,3 milionu korun.
|
bonhams.com
Za Mercedes-Benz 26/120/180 S-Type Supercharged z roku 1928 nový majitel zaplatí 5,395,000 dolarů, tedy 117,3 milionu korun.
|
bonhams.com
Za Mercedes-Benz 26/120/180 S-Type Supercharged z roku 1928 nový majitel zaplatí 5,395,000 dolarů, tedy 117,3 milionu korun.
|
bonhams.com
Za Mercedes-Benz 26/120/180 S-Type Supercharged z roku 1928 nový majitel zaplatí 5,395,000 dolarů, tedy 117,3 milionu korun.
|
bonhams.com
Za Mercedes-Benz 26/120/180 S-Type Supercharged z roku 1928 nový majitel zaplatí 5,395,000 dolarů, tedy 117,3 milionu korun.
|
bonhams.com
Za Mercedes-Benz 26/120/180 S-Type Supercharged z roku 1928 nový majitel zaplatí 5,395,000 dolarů, tedy 117,3 milionu korun.
|
bonhams.com
Za Mercedes-Benz 26/120/180 S-Type Supercharged z roku 1928 nový majitel zaplatí 5,395,000 dolarů, tedy 117,3 milionu korun.
|
bonhams.com
Za Mercedes-Benz 26/120/180 S-Type Supercharged z roku 1928 nový majitel zaplatí 5,395,000 dolarů, tedy 117,3 milionu korun.
|
bonhams.com
Za Mercedes-Benz 26/120/180 S-Type Supercharged z roku 1928 nový majitel zaplatí 5,395,000 dolarů, tedy 117,3 milionu korun.
|
bonhams.com
Za Mercedes-Benz 26/120/180 S-Type Supercharged z roku 1928 nový majitel zaplatí 5,395,000 dolarů, tedy 117,3 milionu korun.
|
bonhams.com
Za Mercedes-Benz 26/120/180 S-Type Supercharged z roku 1928 nový majitel zaplatí 5,395,000 dolarů, tedy 117,3 milionu korun.
|
bonhams.com
Za Mercedes-Benz 26/120/180 S-Type Supercharged z roku 1928 nový majitel zaplatí 5,395,000 dolarů, tedy 117,3 milionu korun.
|
bonhams.com
Za Mercedes-Benz 26/120/180 S-Type Supercharged z roku 1928 nový majitel zaplatí 5,395,000 dolarů, tedy 117,3 milionu korun.
|
bonhams.com
Dražilo se i Bugatti Type 35B Grand Prix. Nejvyšší nabídka činila 5,615,000 dolarů, tedy 121,89 mil. Kč.
|
goodingco.com
Dražilo se i Bugatti Type 35B Grand Prix. Nejvyšší nabídka činila 5,615,000 dolarů, tedy 121,89 mil. Kč.
|
goodingco.com
Dražilo se i Bugatti Type 35B Grand Prix. Nejvyšší nabídka činila 5,615,000 dolarů, tedy 121,89 mil. Kč.
|
goodingco.com
Dražilo se i Bugatti Type 35B Grand Prix. Nejvyšší nabídka činila 5,615,000 dolarů, tedy 121,89 mil. Kč.
|
goodingco.com
Dražilo se i Bugatti Type 35B Grand Prix. Nejvyšší nabídka činila 5,615,000 dolarů, tedy 121,89 mil. Kč.
|
goodingco.com
Dražilo se i Bugatti Type 35B Grand Prix. Nejvyšší nabídka činila 5,615,000 dolarů, tedy 121,89 mil. Kč.
|
goodingco.com
Dražilo se i Bugatti Type 35B Grand Prix. Nejvyšší nabídka činila 5,615,000 dolarů, tedy 121,89 mil. Kč.
|
goodingco.com
Dražilo se i Bugatti Type 35B Grand Prix. Nejvyšší nabídka činila 5,615,000 dolarů, tedy 121,89 mil. Kč.
|
goodingco.com
Dražilo se i Bugatti Type 35B Grand Prix. Nejvyšší nabídka činila 5,615,000 dolarů, tedy 121,89 mil. Kč.
|
goodingco.com
Dražilo se i Bugatti Type 35B Grand Prix. Nejvyšší nabídka činila 5,615,000 dolarů, tedy 121,89 mil. Kč.
|
goodingco.com
Dražilo se i Bugatti Type 35B Grand Prix. Nejvyšší nabídka činila 5,615,000 dolarů, tedy 121,89 mil. Kč.
|
goodingco.com
Dražilo se i Bugatti Type 35B Grand Prix. Nejvyšší nabídka činila 5,615,000 dolarů, tedy 121,89 mil. Kč.
|
goodingco.com
Dražilo se i Bugatti Type 35B Grand Prix. Nejvyšší nabídka činila 5,615,000 dolarů, tedy 121,89 mil. Kč.
|
goodingco.com
Dražilo se i Bugatti Type 35B Grand Prix. Nejvyšší nabídka činila 5,615,000 dolarů, tedy 121,89 mil. Kč.
|
goodingco.com
Dražilo se i Bugatti Type 35B Grand Prix. Nejvyšší nabídka činila 5,615,000 dolarů, tedy 121,89 mil. Kč.
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour De France z roku 1958 bylo vydraženo za rovných šest milionů dolarů, v přepočtu 130,14 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour De France z roku 1958 bylo vydraženo za rovných šest milionů dolarů, v přepočtu 130,14 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour De France z roku 1958 bylo vydraženo za rovných šest milionů dolarů, v přepočtu 130,14 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour De France z roku 1958 bylo vydraženo za rovných šest milionů dolarů, v přepočtu 130,14 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour De France z roku 1958 bylo vydraženo za rovných šest milionů dolarů, v přepočtu 130,14 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour De France z roku 1958 bylo vydraženo za rovných šest milionů dolarů, v přepočtu 130,14 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour De France z roku 1958 bylo vydraženo za rovných šest milionů dolarů, v přepočtu 130,14 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour De France z roku 1958 bylo vydraženo za rovných šest milionů dolarů, v přepočtu 130,14 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour De France z roku 1958 bylo vydraženo za rovných šest milionů dolarů, v přepočtu 130,14 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour De France z roku 1958 bylo vydraženo za rovných šest milionů dolarů, v přepočtu 130,14 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour De France z roku 1958 bylo vydraženo za rovných šest milionů dolarů, v přepočtu 130,14 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour De France z roku 1958 bylo vydraženo za rovných šest milionů dolarů, v přepočtu 130,14 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour De France z roku 1958 bylo vydraženo za rovných šest milionů dolarů, v přepočtu 130,14 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour De France z roku 1958 bylo vydraženo za rovných šest milionů dolarů, v přepočtu 130,14 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour De France z roku 1958 bylo vydraženo za rovných šest milionů dolarů, v přepočtu 130,14 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
A další Ferrari, tentokrát 275 GTB Competizione By Scaglietti z roku 1966. Nový majitel zaplatí 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další Ferrari, tentokrát 275 GTB Competizione By Scaglietti z roku 1966. Nový majitel zaplatí 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další Ferrari, tentokrát 275 GTB Competizione By Scaglietti z roku 1966. Nový majitel zaplatí 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další Ferrari, tentokrát 275 GTB Competizione By Scaglietti z roku 1966. Nový majitel zaplatí 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další Ferrari, tentokrát 275 GTB Competizione By Scaglietti z roku 1966. Nový majitel zaplatí 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další Ferrari, tentokrát 275 GTB Competizione By Scaglietti z roku 1966. Nový majitel zaplatí 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další Ferrari, tentokrát 275 GTB Competizione By Scaglietti z roku 1966. Nový majitel zaplatí 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další Ferrari, tentokrát 275 GTB Competizione By Scaglietti z roku 1966. Nový majitel zaplatí 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další Ferrari, tentokrát 275 GTB Competizione By Scaglietti z roku 1966. Nový majitel zaplatí 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další Ferrari, tentokrát 275 GTB Competizione By Scaglietti z roku 1966. Nový majitel zaplatí 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další Ferrari, tentokrát 275 GTB Competizione By Scaglietti z roku 1966. Nový majitel zaplatí 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další Ferrari, tentokrát 275 GTB Competizione By Scaglietti z roku 1966. Nový majitel zaplatí 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další Ferrari, tentokrát 275 GTB Competizione By Scaglietti z roku 1966. Nový majitel zaplatí 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další Ferrari, tentokrát 275 GTB Competizione By Scaglietti z roku 1966. Nový majitel zaplatí 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další Ferrari, tentokrát 275 GTB Competizione By Scaglietti z roku 1966. Nový majitel zaplatí 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další… Ferrari 268 SP Fantuzzi z roku 1962 bylo vydraženo za 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další… Ferrari 268 SP Fantuzzi z roku 1962 bylo vydraženo za 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další… Ferrari 268 SP Fantuzzi z roku 1962 bylo vydraženo za 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další… Ferrari 268 SP Fantuzzi z roku 1962 bylo vydraženo za 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další… Ferrari 268 SP Fantuzzi z roku 1962 bylo vydraženo za 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další… Ferrari 268 SP Fantuzzi z roku 1962 bylo vydraženo za 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další… Ferrari 268 SP Fantuzzi z roku 1962 bylo vydraženo za 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další… Ferrari 268 SP Fantuzzi z roku 1962 bylo vydraženo za 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další… Ferrari 268 SP Fantuzzi z roku 1962 bylo vydraženo za 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další… Ferrari 268 SP Fantuzzi z roku 1962 bylo vydraženo za 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další… Ferrari 268 SP Fantuzzi z roku 1962 bylo vydraženo za 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další… Ferrari 268 SP Fantuzzi z roku 1962 bylo vydraženo za 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další… Ferrari 268 SP Fantuzzi z roku 1962 bylo vydraženo za 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další… Ferrari 268 SP Fantuzzi z roku 1962 bylo vydraženo za 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
A další… Ferrari 268 SP Fantuzzi z roku 1962 bylo vydraženo za 7.705.000 dolarů, tedy asi 167,24 milionu korun.
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Zagato z roku 1962 za 9.520.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 206,65 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Zagato z roku 1962 za 9.520.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 206,65 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Zagato z roku 1962 za 9.520.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 206,65 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Zagato z roku 1962 za 9.520.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 206,65 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Zagato z roku 1962 za 9.520.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 206,65 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Zagato z roku 1962 za 9.520.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 206,65 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Zagato z roku 1962 za 9.520.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 206,65 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Zagato z roku 1962 za 9.520.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 206,65 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Zagato z roku 1962 za 9.520.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 206,65 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Zagato z roku 1962 za 9.520.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 206,65 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Zagato z roku 1962 za 9.520.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 206,65 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Zagato z roku 1962 za 9.520.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 206,65 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Aston Martin DB4 GT Zagato z roku 1962 za 9.520.000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 206,65 mil. Kč.
|
RM Sotheby's
Ferrari 250 GT LWB California Spider Competizione z roku 1959 bylo druhé nejdražší auto dražené v rámci Monterey Car Week. Vydraženo bylo za 10.840.000 dolarů, tedy 253,34 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT LWB California Spider Competizione z roku 1959 bylo druhé nejdražší auto dražené v rámci Monterey Car Week. Vydraženo bylo za 10.840.000 dolarů, tedy 253,34 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT LWB California Spider Competizione z roku 1959 bylo druhé nejdražší auto dražené v rámci Monterey Car Week. Vydraženo bylo za 10.840.000 dolarů, tedy 253,34 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT LWB California Spider Competizione z roku 1959 bylo druhé nejdražší auto dražené v rámci Monterey Car Week. Vydraženo bylo za 10.840.000 dolarů, tedy 253,34 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT LWB California Spider Competizione z roku 1959 bylo druhé nejdražší auto dražené v rámci Monterey Car Week. Vydraženo bylo za 10.840.000 dolarů, tedy 253,34 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT LWB California Spider Competizione z roku 1959 bylo druhé nejdražší auto dražené v rámci Monterey Car Week. Vydraženo bylo za 10.840.000 dolarů, tedy 253,34 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT LWB California Spider Competizione z roku 1959 bylo druhé nejdražší auto dražené v rámci Monterey Car Week. Vydraženo bylo za 10.840.000 dolarů, tedy 253,34 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT LWB California Spider Competizione z roku 1959 bylo druhé nejdražší auto dražené v rámci Monterey Car Week. Vydraženo bylo za 10.840.000 dolarů, tedy 253,34 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT LWB California Spider Competizione z roku 1959 bylo druhé nejdražší auto dražené v rámci Monterey Car Week. Vydraženo bylo za 10.840.000 dolarů, tedy 253,34 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT LWB California Spider Competizione z roku 1959 bylo druhé nejdražší auto dražené v rámci Monterey Car Week. Vydraženo bylo za 10.840.000 dolarů, tedy 253,34 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT LWB California Spider Competizione z roku 1959 bylo druhé nejdražší auto dražené v rámci Monterey Car Week. Vydraženo bylo za 10.840.000 dolarů, tedy 253,34 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT LWB California Spider Competizione z roku 1959 bylo druhé nejdražší auto dražené v rámci Monterey Car Week. Vydraženo bylo za 10.840.000 dolarů, tedy 253,34 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT LWB California Spider Competizione z roku 1959 bylo druhé nejdražší auto dražené v rámci Monterey Car Week. Vydraženo bylo za 10.840.000 dolarů, tedy 253,34 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT LWB California Spider Competizione z roku 1959 bylo druhé nejdražší auto dražené v rámci Monterey Car Week. Vydraženo bylo za 10.840.000 dolarů, tedy 253,34 milionu korun.
|
goodingco.com
Ferrari 250 GT LWB California Spider Competizione z roku 1959 bylo druhé nejdražší auto dražené v rámci Monterey Car Week. Vydraženo bylo za 10.840.000 dolarů, tedy 253,34 milionu korun.
|
goodingco.com
A nejdražším byl McLaren F1 za 20.465.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 444,5 milionu korun.
|
goodingco.com
A nejdražším byl McLaren F1 za 20.465.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 444,5 milionu korun.
|
goodingco.com
A nejdražším byl McLaren F1 za 20.465.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 444,5 milionu korun.
|
goodingco.com
A nejdražším byl McLaren F1 za 20.465.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 444,5 milionu korun.
|
goodingco.com
A nejdražším byl McLaren F1 za 20.465.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 444,5 milionu korun.
|
goodingco.com
A nejdražším byl McLaren F1 za 20.465.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 444,5 milionu korun.
|
goodingco.com
A nejdražším byl McLaren F1 za 20.465.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 444,5 milionu korun.
|
goodingco.com
A nejdražším byl McLaren F1 za 20.465.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 444,5 milionu korun.
|
goodingco.com
A nejdražším byl McLaren F1 za 20.465.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 444,5 milionu korun.
|
goodingco.com
A nejdražším byl McLaren F1 za 20.465.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 444,5 milionu korun.
|
goodingco.com
A nejdražším byl McLaren F1 za 20.465.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 444,5 milionu korun.
|
goodingco.com
A nejdražším byl McLaren F1 za 20.465.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 444,5 milionu korun.
|
goodingco.com
A nejdražším byl McLaren F1 za 20.465.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 444,5 milionu korun.
|
goodingco.com
A nejdražším byl McLaren F1 za 20.465.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 444,5 milionu korun.
|
goodingco.com
A nejdražším byl McLaren F1 za 20.465.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 444,5 milionu korun.
|
goodingco.com
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším