Autoškola B96 na vlastní kůži: Couvání s přívěsem je totální pohroma
18
/
28
Prohlédnout znovu
Autoškola B96 na vlastní kůži: Couvání s přívěsem je totální pohroma
Autoškola B96 na vlastní kůži: Couvání s přívěsem je totální pohroma
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
S tak těžkým vozíkem jsem nikdy předtím nejel. Souprava musí mít nejvyšší přípustnou hmotnost mezi 3500 a 4250 kg.
|
acz
Pokud jste nikdy s vozíkem nejeli, doporučujeme nacvičit. Vždyť couvat s ním neumí ani řada zkušených šoférů!
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Potemnělá ranní Praha je pro nácvik jízdy s vozíkem ideální. Aspoň je klid na vysvětlení chyb.
|
acz
Přívěsný vozík sice kopíruje stopy tažného vozidla, v úzkých uličkách si přesto raději trochu najíždím do zatáčky
|
acz
Abarth
|
acz
Test parkování je nejnenáviděnější součástí zkoušky. Nakonec ho nějak zvládám.
|
acz
Nervozita při zkoušce pracuje. Absolvovat autoškolu po letech získaných chybných návyků není legrace.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Nákladní přívěs s nájezdovou brzdou už vyžaduje znalost manipulace. Musíte ho proto umět i připojit a odpojit.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz