Autoškola B96 na vlastní kůži: Couvání s přívěsem je totální pohroma
23
/
28
Prohlédnout znovu
Autoškola B96 na vlastní kůži: Couvání s přívěsem je totální pohroma
Autoškola B96 na vlastní kůži: Couvání s přívěsem je totální pohroma
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
S tak těžkým vozíkem jsem nikdy předtím nejel. Souprava musí mít nejvyšší přípustnou hmotnost mezi 3500 a 4250 kg.
|
acz
Pokud jste nikdy s vozíkem nejeli, doporučujeme nacvičit. Vždyť couvat s ním neumí ani řada zkušených šoférů!
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Potemnělá ranní Praha je pro nácvik jízdy s vozíkem ideální. Aspoň je klid na vysvětlení chyb.
|
acz
Přívěsný vozík sice kopíruje stopy tažného vozidla, v úzkých uličkách si přesto raději trochu najíždím do zatáčky
|
acz
Abarth
|
acz
Test parkování je nejnenáviděnější součástí zkoušky. Nakonec ho nějak zvládám.
|
acz
Nervozita při zkoušce pracuje. Absolvovat autoškolu po letech získaných chybných návyků není legrace.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Nákladní přívěs s nájezdovou brzdou už vyžaduje znalost manipulace. Musíte ho proto umět i připojit a odpojit.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny