Autoškola B96 na vlastní kůži: Couvání s přívěsem je totální pohroma

9/28
Zavřít
  • Autoškola B96 na vlastní kůži: Couvání s přívěsem je totální pohroma
    Autoškola B96 na vlastní kůži: Couvání s přívěsem je totální pohroma| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • S tak těžkým vozíkem jsem nikdy předtím nejel. Souprava musí mít nejvyšší přípustnou hmotnost mezi 3500 a 4250 kg.
    S tak těžkým vozíkem jsem nikdy předtím nejel. Souprava musí mít nejvyšší přípustnou hmotnost mezi 3500 a 4250 kg.| Zdroj: acz
  • Pokud jste nikdy s vozíkem nejeli, doporučujeme nacvičit. Vždyť couvat s ním neumí ani řada zkušených šoférů!
    Pokud jste nikdy s vozíkem nejeli, doporučujeme nacvičit. Vždyť couvat s ním neumí ani řada zkušených šoférů!| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Potemnělá ranní Praha je pro nácvik jízdy s vozíkem ideální. Aspoň je klid na vysvětlení chyb.
    Potemnělá ranní Praha je pro nácvik jízdy s vozíkem ideální. Aspoň je klid na vysvětlení chyb.| Zdroj: acz
  • Přívěsný vozík sice kopíruje stopy tažného vozidla, v úzkých uličkách si přesto raději trochu najíždím do zatáčky
    Přívěsný vozík sice kopíruje stopy tažného vozidla, v úzkých uličkách si přesto raději trochu najíždím do zatáčky| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Test parkování je nejnenáviděnější součástí zkoušky. Nakonec ho nějak zvládám.
    Test parkování je nejnenáviděnější součástí zkoušky. Nakonec ho nějak zvládám.| Zdroj: acz
  • Nervozita při zkoušce pracuje. Absolvovat autoškolu po letech získaných chybných návyků není legrace.
    Nervozita při zkoušce pracuje. Absolvovat autoškolu po letech získaných chybných návyků není legrace.| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Nákladní přívěs s nájezdovou brzdou už vyžaduje znalost manipulace. Musíte ho proto umět i připojit a odpojit.
    Nákladní přívěs s nájezdovou brzdou už vyžaduje znalost manipulace. Musíte ho proto umět i připojit a odpojit.| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
Autoškola B96 na vlastní kůži: Couvání s přívěsem je totální pohroma
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
S tak těžkým vozíkem jsem nikdy předtím nejel. Souprava musí mít nejvyšší přípustnou hmotnost mezi 3500 a 4250 kg.
Pokud jste nikdy s vozíkem nejeli, doporučujeme nacvičit. Vždyť couvat s ním neumí ani řada zkušených šoférů!
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Potemnělá ranní Praha je pro nácvik jízdy s vozíkem ideální. Aspoň je klid na vysvětlení chyb.
Přívěsný vozík sice kopíruje stopy tažného vozidla, v úzkých uličkách si přesto raději trochu najíždím do zatáčky
Abarth
Test parkování je nejnenáviděnější součástí zkoušky. Nakonec ho nějak zvládám.
Nervozita při zkoušce pracuje. Absolvovat autoškolu po letech získaných chybných návyků není legrace.
Abarth
Abarth
Abarth
Nákladní přívěs s nájezdovou brzdou už vyžaduje znalost manipulace. Musíte ho proto umět i připojit a odpojit.
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth