Bazar: Škoda Praktik 1.2 - Drží cenu

13/12
Zavřít
  • Bazar: Škoda Praktik 1.2 - Drží cenu
    Bazar: Škoda Praktik 1.2 - Drží cenu| Zdroj: acz
  • Přístrojová deska Praktiku/ /Roomsteru patří v segmentu malých užitkových vozidel na špici
    Přístrojová deska Praktiku/ /Roomsteru patří v segmentu malých užitkových vozidel na špici| Zdroj: acz
  • Drátěná přepážka včetně prosklených pátých dveří dovoluje řidiči slušný výhled vzad
    Drátěná přepážka včetně prosklených pátých dveří dovoluje řidiči slušný výhled vzad| Zdroj: acz
  • Škoda
    Škoda| Zdroj: acz
  • Škoda
    Škoda| Zdroj: acz
  • Škoda
    Škoda| Zdroj: acz
  • Nákladový prostor sice boduje s 1,9 m3, ale přístupnost je na štíru
    Nákladový prostor sice boduje s 1,9 m3, ale přístupnost je na štíru| Zdroj: acz
  • Podlaha i přepážka byly profesionálně provedeny a po čtyřech letech bez velkého poškození
    Podlaha i přepážka byly profesionálně provedeny a po čtyřech letech bez velkého poškození| Zdroj: acz
  • Škoda
    Škoda| Zdroj: acz
  • Škoda
    Škoda| Zdroj: acz
  • Tříválec 1.2 HTP patří do města, dlouhodobou dálniční zátěž snáší většinou s následky
    Tříválec 1.2 HTP patří do města, dlouhodobou dálniční zátěž snáší většinou s následky| Zdroj: acz
  • Podvozek bez většího rezivění patří k příslibům dlouhé životnosti praktiku
    Podvozek bez většího rezivění patří k příslibům dlouhé životnosti praktiku| Zdroj: acz
Bazar: Škoda Praktik 1.2 - Drží cenu
Přístrojová deska Praktiku/ /Roomsteru patří v segmentu malých užitkových vozidel na špici
Drátěná přepážka včetně prosklených pátých dveří dovoluje řidiči slušný výhled vzad
Škoda
Škoda
Škoda
Nákladový prostor sice boduje s 1,9 m3, ale přístupnost je na štíru
Podlaha i přepážka byly profesionálně provedeny a po čtyřech letech bez velkého poškození
Škoda
Škoda
Tříválec 1.2 HTP patří do města, dlouhodobou dálniční zátěž snáší většinou s následky
Podvozek bez většího rezivění patří k příslibům dlouhé životnosti praktiku