Benzin a nafta neustále zdražují. Je zemní plyn (CNG) řešením?|
Zdroj: acz
Přichází doba plynová|
Zdroj: acz
Přichází doba plynová|
Zdroj: acz
Mobilní aplikace pomohou najít plnicí stanici i naplánovat trasu|
Zdroj: acz
Provoz na obě paliva v jednom autě nejlépe ukazuje hospodárnost CNG. Octavia 1.4 G-Tec může ujet 100 km na plyn za 106 Kč, nebo na benzin za 223 Kč.|
Zdroj: acz
Plnicích stanic přibývá zejména u důležitých silnic. Řada těch starších je ale stále v odlehlých místech, dvorech dopravních podniků a podobně.|
Zdroj: acz
Rozvoj sítě CNG se časově setkal s nástupem samoobslužných platebních terminálů. Proto právě plyn často natankujeme u automatu bez obsluhy.|
Zdroj: acz
Memorandum o spolupráci podepsali zástupci pěti ministerstev, tří velkých plynárenských fi rem a Českého plynárenského svazu|
Zdroj: acz
Vozidla na zemní plyn patří k nejekologičtějším.|
Zdroj: acz
Ekologii s dopravou nejefektivněji spojují rozsáhlé dotace na městské autobusy. Vozů s bombami na střeše už u nás jezdí 1200, v Ostravě brzy zcela nahradí diesely.|
Zdroj: acz
Seat Leon TGI sdílí architekturu pohonu s golfem a octavií. Spolu s nimi brzy dostane větší plynové nádrže a delší dojezd.|
Zdroj: acz
Opel Zafi ra jako jediný vůz na trhu kombinuje CNG se sedmimístným uspořádáním. Zatím se ovšem drží cenově výš než diesel.|
Zdroj: acz
I maličké citigo dokáže s CNG ušetřit skoro polovinu nákladů na palivo. Atmosférický motor ovšem jede na plyn o poznání líněji.|
Zdroj: acz
I maličké citigo dokáže s CNG ušetřit skoro polovinu nákladů na palivo. Atmosférický motor ovšem jede na plyn o poznání líněji.|
Zdroj: acz
V lednu 2019 uvede Seat CNG v modelu Arona|
Zdroj: acz
V lednu 2019 uvede Seat CNG v modelu Arona|
Zdroj: acz
Mercedes třídy E byl rozhodně nejpohodlnějším plynovým korábem. Na palivu ušetřil dost, manažeři za volantem ale neměli čas hledat plnicí stanice. Éčko pokračuje s dieselem.|
Zdroj: acz
Mercedes třídy E byl rozhodně nejpohodlnějším plynovým korábem. Na palivu ušetřil dost, manažeři za volantem ale neměli čas hledat plnicí stanice. Éčko pokračuje s dieselem.|
Zdroj: acz
Do podzemí jen metrem|
Zdroj: acz
Nádrže pod podlahou mohou zmenšit objem kufru. Zapomenout musíme i na rezervní kolo.|
Zdroj: acz
Individuálně upravenou fabii druhé generace jsme testovali čtvrt roku.|
Zdroj: acz
Dynamika atmosférického motoru 1.4 16V byla slabší, k plnicímu hrdlu jsme museli pod kapotu a objem kufru zmenšila zabudovaná nádrž.|
Zdroj: acz
Spotřeba 4,2 kg/100 km spojená s jednoduchou a robustní mechanikou ale stojí za úvahu.|
Zdroj: acz