BMW 5 E39 (1995 - 2003): Malá revoluce v Mnichově

1/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • BMW 5 E39 (1995 - 2003): Malá revoluce v Mnichově
    BMW 5 E39 (1995 - 2003): Malá revoluce v Mnichově| Zdroj: acz
  • Kvůli tomu, že počínaje nástupcem E60 přestaly kokpity vypadat takto konzervativně, se fanouškové mnichovské značky bouřili ještě hodně dlouho
    Kvůli tomu, že počínaje nástupcem E60 přestaly kokpity vypadat takto konzervativně, se fanouškové mnichovské značky bouřili ještě hodně dlouho| Zdroj: acz
  • Matricové displeje BMW často postupně slepnou. Nezávislí opraváři vám za několik tisíc korun pomohou výměnou samotného displeje, nikoliv celého přístrojového štítu.
    Matricové displeje BMW často postupně slepnou. Nezávislí opraváři vám za několik tisíc korun pomohou výměnou samotného displeje, nikoliv celého přístrojového štítu.| Zdroj: acz
  • Na ovládacím panelu často postupně přestávají fungovat jednotlivá tlačítka. Nejjednodušším řešením je sehnat použitý funkční za pár stovek.
    Na ovládacím panelu často postupně přestávají fungovat jednotlivá tlačítka. Nejjednodušším řešením je sehnat použitý funkční za pár stovek.| Zdroj: acz
  • I tehdejší příplatková sedadla dodnes skýtají špičkové pohodlí. Jen pozor, aby nebyla prosezená či potrhaná.
    I tehdejší příplatková sedadla dodnes skýtají špičkové pohodlí. Jen pozor, aby nebyla prosezená či potrhaná.| Zdroj: acz
  • BMW řada 5
    BMW řada 5| Zdroj: acz
  • BMW řada 5
    BMW řada 5| Zdroj: acz
  • BMW řada 5
    BMW řada 5| Zdroj: acz
  • BMW řada 5
    BMW řada 5| Zdroj: acz
  • BMW řada 5
    BMW řada 5| Zdroj: acz
  • BMW řada 5
    BMW řada 5| Zdroj: acz
  • Jízdní vlastnosti už tehdy unikátně kombinovaly sport s pohodlím. ESP se dostalo do sériové výroby koncem roku 2001.
    Jízdní vlastnosti už tehdy unikátně kombinovaly sport s pohodlím. ESP se dostalo do sériové výroby koncem roku 2001.| Zdroj: acz
  • Zážehové šestiválce ve své vrcholné formě před nástupem přímého vstřikování HPI projevem připomínaly šepot květin
    Zážehové šestiválce ve své vrcholné formě před nástupem přímého vstřikování HPI projevem připomínaly šepot květin| Zdroj: acz
  • Hadice hydraulického serva po letech zpravidla netěsní, celý systém bývá orosený kapičkami maziva. Poznáte to rychle pohledem do zadržovače oleje (vpravo).
    Hadice hydraulického serva po letech zpravidla netěsní, celý systém bývá orosený kapičkami maziva. Poznáte to rychle pohledem do zadržovače oleje (vpravo).| Zdroj: acz
  • Spojovací tyče, ramena, silentbloky, čepy, to vše je zde spotřebním materiálem. Doporučujeme zesílené provedení Meyle, které vydrží mnohem déle než poddimenzované originály.
    Spojovací tyče, ramena, silentbloky, čepy, to vše je zde spotřebním materiálem. Doporučujeme zesílené provedení Meyle, které vydrží mnohem déle než poddimenzované originály.| Zdroj: acz
  • Pohádkám o celoživotní náplni zde věřte ještě méně jinde. Po 125 000 km by se olej vyměnit, jinak se majitel brzy nestačí divit rozbité skříni.
    Pohádkám o celoživotní náplni zde věřte ještě méně jinde. Po 125 000 km by se olej vyměnit, jinak se majitel brzy nestačí divit rozbité skříni.| Zdroj: acz
  • Polykarbonátové kryty matní, paraboly xenonů slepnou. Nový xenonový světlomet vyjde v originále na 17 500 Kč, po faceliftu (na snímku) už nelze samostatně koupit krycí sklo.
    Polykarbonátové kryty matní, paraboly xenonů slepnou. Nový xenonový světlomet vyjde v originále na 17 500 Kč, po faceliftu (na snímku) už nelze samostatně koupit krycí sklo.| Zdroj: acz
  • BMW řada 5
    BMW řada 5| Zdroj: acz
BMW 5 E39 (1995 - 2003): Malá revoluce v Mnichově
Kvůli tomu, že počínaje nástupcem E60 přestaly kokpity vypadat takto konzervativně, se fanouškové mnichovské značky bouřili ještě hodně dlouho
Matricové displeje BMW často postupně slepnou. Nezávislí opraváři vám za několik tisíc korun pomohou výměnou samotného displeje, nikoliv celého přístrojového štítu.
Na ovládacím panelu často postupně přestávají fungovat jednotlivá tlačítka. Nejjednodušším řešením je sehnat použitý funkční za pár stovek.
I tehdejší příplatková sedadla dodnes skýtají špičkové pohodlí. Jen pozor, aby nebyla prosezená či potrhaná.
BMW řada 5
BMW řada 5
BMW řada 5
BMW řada 5
BMW řada 5
BMW řada 5
Jízdní vlastnosti už tehdy unikátně kombinovaly sport s pohodlím. ESP se dostalo do sériové výroby koncem roku 2001.
Zážehové šestiválce ve své vrcholné formě před nástupem přímého vstřikování HPI projevem připomínaly šepot květin
Hadice hydraulického serva po letech zpravidla netěsní, celý systém bývá orosený kapičkami maziva. Poznáte to rychle pohledem do zadržovače oleje (vpravo).
Spojovací tyče, ramena, silentbloky, čepy, to vše je zde spotřebním materiálem. Doporučujeme zesílené provedení Meyle, které vydrží mnohem déle než poddimenzované originály.
Pohádkám o celoživotní náplni zde věřte ještě méně jinde. Po 125 000 km by se olej vyměnit, jinak se majitel brzy nestačí divit rozbité skříni.
Polykarbonátové kryty matní, paraboly xenonů slepnou. Nový xenonový světlomet vyjde v originále na 17 500 Kč, po faceliftu (na snímku) už nelze samostatně koupit krycí sklo.
BMW řada 5