BMW 5 E39 (1995 - 2003): Malá revoluce v Mnichově|
Zdroj: acz
Kvůli tomu, že počínaje nástupcem E60 přestaly kokpity vypadat takto konzervativně, se fanouškové mnichovské značky bouřili ještě hodně dlouho|
Zdroj: acz
Matricové displeje BMW často postupně slepnou. Nezávislí opraváři vám za několik tisíc korun pomohou výměnou samotného displeje, nikoliv celého přístrojového štítu.|
Zdroj: acz
Na ovládacím panelu často postupně přestávají fungovat jednotlivá tlačítka. Nejjednodušším řešením je sehnat použitý funkční za pár stovek.|
Zdroj: acz
I tehdejší příplatková sedadla dodnes skýtají špičkové pohodlí. Jen pozor, aby nebyla prosezená či potrhaná.|
Zdroj: acz
BMW řada 5|
Zdroj: acz
BMW řada 5|
Zdroj: acz
BMW řada 5|
Zdroj: acz
BMW řada 5|
Zdroj: acz
BMW řada 5|
Zdroj: acz
BMW řada 5|
Zdroj: acz
Jízdní vlastnosti už tehdy unikátně kombinovaly sport s pohodlím. ESP se dostalo do sériové výroby koncem roku 2001.|
Zdroj: acz
Zážehové šestiválce ve své vrcholné formě před nástupem přímého vstřikování HPI projevem připomínaly šepot květin|
Zdroj: acz
Hadice hydraulického serva po letech zpravidla netěsní, celý systém bývá orosený kapičkami maziva. Poznáte to rychle pohledem do zadržovače oleje (vpravo).|
Zdroj: acz
Spojovací tyče, ramena, silentbloky, čepy, to vše je zde spotřebním materiálem. Doporučujeme zesílené provedení Meyle, které vydrží mnohem déle než poddimenzované originály.|
Zdroj: acz
Pohádkám o celoživotní náplni zde věřte ještě méně jinde. Po 125 000 km by se olej vyměnit, jinak se majitel brzy nestačí divit rozbité skříni.|
Zdroj: acz
Polykarbonátové kryty matní, paraboly xenonů slepnou. Nový xenonový světlomet vyjde v originále na 17 500 Kč, po faceliftu (na snímku) už nelze samostatně koupit krycí sklo.|
Zdroj: acz