Boj státu proti starým autům: Skončí to někdy?

9/9
Zavřít
  • Boj státu proti starým autům
    Boj státu proti starým autům| Zdroj: Svět motorů
  • Hlavním terčem kontrol na silnici jsou především stará vozidla
    Hlavním terčem kontrol na silnici jsou především stará vozidla| Zdroj: Svět motorů
  • Hlavní nápor v boji se staršími vozy je patrný v měření emisí
    Hlavní nápor v boji se staršími vozy je patrný v měření emisí| Zdroj: Svět motorů
  • Měřit emise přímo v provozu budou pracovníci Centra služeb pro silniční dopravu ve spolupráci s policií stále častěji
    Měřit emise přímo v provozu budou pracovníci Centra služeb pro silniční dopravu ve spolupráci s policií stále častěji| Zdroj: Svět motorů
  • STK by v budoucnu měla směřovat k tomu, aby technik pouze vylepoval známku
    STK by v budoucnu měla směřovat k tomu, aby technik pouze vylepoval známku| Zdroj: Svět motorů
  • Jiří Rejmon
    Jiří Rejmon| Zdroj: Svět motorů
  • Dálniční známky
    Dálniční známky| Zdroj: Svět motorů
  • Boj státu proti starým autům
    Boj státu proti starým autům| Zdroj: Svět motorů
  • Lehké závady, které se měly změnit ve vážné. Vybrané příklady z novely vyhlášky 211/2018, o technických prohlídkách vozidel.
    Lehké závady, které se měly změnit ve vážné. Vybrané příklady z novely vyhlášky 211/2018, o technických prohlídkách vozidel.| Zdroj: Svět motorů
Boj státu proti starým autům
Hlavním terčem kontrol na silnici jsou především stará vozidla
Hlavní nápor v boji se staršími vozy je patrný v měření emisí
Měřit emise přímo v provozu budou pracovníci Centra služeb pro silniční dopravu ve spolupráci s policií stále častěji
STK by v budoucnu měla směřovat k tomu, aby technik pouze vylepoval známku
Jiří Rejmon
Dálniční známky
Boj státu proti starým autům
Lehké závady, které se měly změnit ve vážné. Vybrané příklady z novely vyhlášky 211/2018, o technických prohlídkách vozidel.