Bude z jedničkové Škody Octavia veterán? Tahle ujela jenom 17.534 km za 20 let!
6
/
107
Prohlédnout znovu
Bude z jedničkové Škody Octavia veterán? Tahle ujela jenom 17.534 km za 20 let!
Bude z jedničkové Škody Octavia veterán? Tahle ujela jenom 17.534 km za 20 let!
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Původní palubní deska se lidem nelíbila a výrobce ji předělal
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Takto hrubá vydržela plastová páka běžnému majiteli asi dva měsíce
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Sedačky z hrubé šedé látky byly typické po LX. Kdybyste na nich jeli v trenkách, odřete si stehna
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
V prvních octaviích bylo vzadu kuriózně málo místa. Autor není žádný obr – měří vcelku průměrných 187 cm.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
skoc025Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.
|
acz
Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.
|
acz
Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Nepomačkané falcování prahů je naprostá vzácnost. Pomačkané napadá rez.
|
acz
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
|
acz
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
|
acz
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Šestnáctistovky mívaly systémové problémy na emisích vinou nefunkčních sond lambda, po statisících kilometrů už i volných pístů či spotřeby oleje přes vodítka ventilů. Ta naše měla spaliny čisté jako nové auto.
|
acz
Šestnáctistovky mívaly systémové problémy na emisích vinou nefunkčních sond lambda, po statisících kilometrů už i volných pístů či spotřeby oleje přes vodítka ventilů. Ta naše měla spaliny čisté jako nové auto.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Šedý lak na brzdových bubnech je má chránit před korozí jen při skladování
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu