Bude z jedničkové Škody Octavia veterán? Tahle ujela jenom 17.534 km za 20 let!
66
/
107
Prohlédnout znovu
Bude z jedničkové Škody Octavia veterán? Tahle ujela jenom 17.534 km za 20 let!
Bude z jedničkové Škody Octavia veterán? Tahle ujela jenom 17.534 km za 20 let!
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Původní palubní deska se lidem nelíbila a výrobce ji předělal
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Takto hrubá vydržela plastová páka běžnému majiteli asi dva měsíce
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Sedačky z hrubé šedé látky byly typické po LX. Kdybyste na nich jeli v trenkách, odřete si stehna
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
V prvních octaviích bylo vzadu kuriózně málo místa. Autor není žádný obr – měří vcelku průměrných 187 cm.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
skoc025Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.
|
acz
Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.
|
acz
Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Nepomačkané falcování prahů je naprostá vzácnost. Pomačkané napadá rez.
|
acz
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
|
acz
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
|
acz
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Šestnáctistovky mívaly systémové problémy na emisích vinou nefunkčních sond lambda, po statisících kilometrů už i volných pístů či spotřeby oleje přes vodítka ventilů. Ta naše měla spaliny čisté jako nové auto.
|
acz
Šestnáctistovky mívaly systémové problémy na emisích vinou nefunkčních sond lambda, po statisících kilometrů už i volných pístů či spotřeby oleje přes vodítka ventilů. Ta naše měla spaliny čisté jako nové auto.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Šedý lak na brzdových bubnech je má chránit před korozí jen při skladování
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem