Bude z jedničkové Škody Octavia veterán? Tahle ujela jenom 17.534 km za 20 let!
82
/
107
Prohlédnout znovu
Bude z jedničkové Škody Octavia veterán? Tahle ujela jenom 17.534 km za 20 let!
Bude z jedničkové Škody Octavia veterán? Tahle ujela jenom 17.534 km za 20 let!
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Původní palubní deska se lidem nelíbila a výrobce ji předělal
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Takto hrubá vydržela plastová páka běžnému majiteli asi dva měsíce
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Sedačky z hrubé šedé látky byly typické po LX. Kdybyste na nich jeli v trenkách, odřete si stehna
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
V prvních octaviích bylo vzadu kuriózně málo místa. Autor není žádný obr – měří vcelku průměrných 187 cm.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
skoc025Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.
|
acz
Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.
|
acz
Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Nepomačkané falcování prahů je naprostá vzácnost. Pomačkané napadá rez.
|
acz
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
|
acz
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
|
acz
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Šestnáctistovky mívaly systémové problémy na emisích vinou nefunkčních sond lambda, po statisících kilometrů už i volných pístů či spotřeby oleje přes vodítka ventilů. Ta naše měla spaliny čisté jako nové auto.
|
acz
Šestnáctistovky mívaly systémové problémy na emisích vinou nefunkčních sond lambda, po statisících kilometrů už i volných pístů či spotřeby oleje přes vodítka ventilů. Ta naše měla spaliny čisté jako nové auto.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Šedý lak na brzdových bubnech je má chránit před korozí jen při skladování
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz