Budoucnost cestovních automobilů: Co říká velký šéf?

3/9
Přehled fotografií
Zavřít
  • Budoucnost cestovních automobilů: Co říká velký šéf?
    Budoucnost cestovních automobilů: Co říká velký šéf?| Zdroj: acz
  • Marcello Lotti
    Marcello Lotti| Zdroj: acz
  • Italský manažer (uprostřed) pořádal závody TCR i v rámci F1. Tady debatuje s bývalým bossem F1 Berniem Ecclestonem (vpravo).
    Italský manažer (uprostřed) pořádal závody TCR i v rámci F1. Tady debatuje s bývalým bossem F1 Berniem Ecclestonem (vpravo).| Zdroj: acz
  • Zástupce Seatu Jaime Puig již v létě v e-mailu redakci naznačil dohodu s Lottim
    Zástupce Seatu Jaime Puig již v létě v e-mailu redakci naznačil dohodu s Lottim| Zdroj: acz
  • Vozy kategorie TCR se stanou pilířem okruhového závodění cestovních aut
    Vozy kategorie TCR se stanou pilířem okruhového závodění cestovních aut| Zdroj: acz
  • Téměř deset let stál Lotti (vpravo) v názorové opozici proti šéfovi Mezinárodní automobilové federace (FIA) Jeanu Todtovi (uprostřed v modré košili)
    Téměř deset let stál Lotti (vpravo) v názorové opozici proti šéfovi Mezinárodní automobilové federace (FIA) Jeanu Todtovi (uprostřed v modré košili)| Zdroj: acz
  • Miroslav Bartoš
    Miroslav Bartoš| Zdroj: acz
  • Petr Fulín
    Petr Fulín| Zdroj: acz
  • Šampionát WTCC skončil. V roce 2015 v něm takto havaroval Sebastien Loeb.
    Šampionát WTCC skončil. V roce 2015 v něm takto havaroval Sebastien Loeb.| Zdroj: acz
Budoucnost cestovních automobilů: Co říká velký šéf?
Marcello Lotti
Italský manažer (uprostřed) pořádal závody TCR i v rámci F1. Tady debatuje s bývalým bossem F1 Berniem Ecclestonem (vpravo).
Zástupce Seatu Jaime Puig již v létě v e-mailu redakci naznačil dohodu s Lottim
Vozy kategorie TCR se stanou pilířem okruhového závodění cestovních aut
Téměř deset let stál Lotti (vpravo) v názorové opozici proti šéfovi Mezinárodní automobilové federace (FIA) Jeanu Todtovi (uprostřed v modré košili)
Miroslav Bartoš
Petr Fulín
Šampionát WTCC skončil. V roce 2015 v něm takto havaroval Sebastien Loeb.