České mosty: Na vlastní kůži uvnitř Nuselského mostu
2
/
22
Prohlédnout znovu
České mosty: Na vlastní kůži uvnitř Nuselského mostu
České mosty: Na vlastní kůži uvnitř Nuselského mostu
|
acz
Abarth
|
acz
Kolejový svršek měl původně ležet přímo na podlaze tubusu
|
acz
Abarth
|
acz
I po vypnutí metra jezdí po kolejích soupravy, vozí třeba koleje na výměnu
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
I po vypnutí metra jezdí po kolejích soupravy, vozí třeba koleje na výměnu
|
acz
Dál za ceduli se obvykle nesmí, a ani to nikomu nedoporučujeme zkoušet
|
acz
Než v noci nastoupí pracovní čety do kolejiště, je potřeba vypnout napájení a zkratovat jej velkou pákou na zařízení
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Dilatace prošla nedávno rekonstrukcí
|
acz
Dilatace prošla nedávno rekonstrukcí
|
acz
Odvodňovací trubky vozovky jsou skryty za konstrukcí
|
acz
Abarth
|
acz
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu
Připomeňte si Jeep Willys: Byl nejdůležitější spojeneckou zbraní
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech