České mosty: Na vlastní kůži uvnitř Nuselského mostu
21
/
22
Prohlédnout znovu
České mosty: Na vlastní kůži uvnitř Nuselského mostu
České mosty: Na vlastní kůži uvnitř Nuselského mostu
|
acz
Abarth
|
acz
Kolejový svršek měl původně ležet přímo na podlaze tubusu
|
acz
Abarth
|
acz
I po vypnutí metra jezdí po kolejích soupravy, vozí třeba koleje na výměnu
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
I po vypnutí metra jezdí po kolejích soupravy, vozí třeba koleje na výměnu
|
acz
Dál za ceduli se obvykle nesmí, a ani to nikomu nedoporučujeme zkoušet
|
acz
Než v noci nastoupí pracovní čety do kolejiště, je potřeba vypnout napájení a zkratovat jej velkou pákou na zařízení
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Dilatace prošla nedávno rekonstrukcí
|
acz
Dilatace prošla nedávno rekonstrukcí
|
acz
Odvodňovací trubky vozovky jsou skryty za konstrukcí
|
acz
Abarth
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul