České mosty: Na vlastní kůži uvnitř Nuselského mostu
4
/
22
Prohlédnout znovu
České mosty: Na vlastní kůži uvnitř Nuselského mostu
České mosty: Na vlastní kůži uvnitř Nuselského mostu
|
acz
Abarth
|
acz
Kolejový svršek měl původně ležet přímo na podlaze tubusu
|
acz
Abarth
|
acz
I po vypnutí metra jezdí po kolejích soupravy, vozí třeba koleje na výměnu
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
I po vypnutí metra jezdí po kolejích soupravy, vozí třeba koleje na výměnu
|
acz
Dál za ceduli se obvykle nesmí, a ani to nikomu nedoporučujeme zkoušet
|
acz
Než v noci nastoupí pracovní čety do kolejiště, je potřeba vypnout napájení a zkratovat jej velkou pákou na zařízení
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Dilatace prošla nedávno rekonstrukcí
|
acz
Dilatace prošla nedávno rekonstrukcí
|
acz
Odvodňovací trubky vozovky jsou skryty za konstrukcí
|
acz
Abarth
|
acz
DMC uvádí nový tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste! A zájem taky
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem