České mosty: Na vlastní kůži uvnitř Nuselského mostu
6
/
22
Prohlédnout znovu
České mosty: Na vlastní kůži uvnitř Nuselského mostu
České mosty: Na vlastní kůži uvnitř Nuselského mostu
|
acz
Abarth
|
acz
Kolejový svršek měl původně ležet přímo na podlaze tubusu
|
acz
Abarth
|
acz
I po vypnutí metra jezdí po kolejích soupravy, vozí třeba koleje na výměnu
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
I po vypnutí metra jezdí po kolejích soupravy, vozí třeba koleje na výměnu
|
acz
Dál za ceduli se obvykle nesmí, a ani to nikomu nedoporučujeme zkoušet
|
acz
Než v noci nastoupí pracovní čety do kolejiště, je potřeba vypnout napájení a zkratovat jej velkou pákou na zařízení
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Dilatace prošla nedávno rekonstrukcí
|
acz
Dilatace prošla nedávno rekonstrukcí
|
acz
Odvodňovací trubky vozovky jsou skryty za konstrukcí
|
acz
Abarth
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků